Fredrik Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Sikte tingen: øverst venstre Alle dataorda: MS Nr 2 fra venstre Samme som over Sølvlignende ting: nederst til venstre Regnbuefarge: 3 fra venstre (har ikke skrivd på hvilken rad) Blå greier: øverst høyre Israellignende greier: midterste rad, helt til venstre Regnestykket: 7:3 2042 Kakediagram greiene: øverst til venstre tredje fra venstre nederste rad Jeg tenker for mye data. Det er 2042 Endret 24. februar 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 husker ikke alt.. men har du vært i kjelleren? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 husker ikke alt.. men har du vært i kjelleren? Jepp. har funnet nøkkelen og låst opp døra....Tror man må ha passord til lvl 6. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Huff. Trenger en pause. Lvl 12 var totalt hat Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) - midten, andre fra venstre 110 eller noe.. Nummer 2 fra venstre enellerannen rad Endret 24. februar 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) hva bruker jeg skrujernet, lommelykta, radioen, brannslangen og motorsykkelen til? Edit: fiksa lommelykta... Endret 24. februar 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 hva bruker jeg skrujernet, lommelykta, radioen, brannslangen og motorsykkelen til? bruk skrujernet for å få en pære ut av sykkelen.. den bruker du i lommelukta.. så går du ned i kjelleren.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvordan får jeg opp døra til kjelleren da? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Trykk på flisene under teppet. Endret 24. februar 2004 av Opus Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 trykket flere ganger jeg. Er jo flere kombinasjoner der Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hva f.. er det med biljardbordet og edderkoppen da? Kommer meg ikke videre. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 trykket flere ganger jeg. Er jo flere kombinasjoner der Si ifra når du er ferdig med levelet, jeg vil vite hva som gjør det slik at jeg ikke kommer videre derfra. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Noen som vet hvordan jeg kommer meg ned i kjelleren forbi motorsykkelen osv Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 trykket flere ganger jeg. Er jo flere kombinasjoner der Si ifra når du er ferdig med levelet, jeg vil vite hva som gjør det slik at jeg ikke kommer videre derfra. Rent teknisk liksom eller hva som må gjøres? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 trykket flere ganger jeg. Er jo flere kombinasjoner der Si ifra når du er ferdig med levelet, jeg vil vite hva som gjør det slik at jeg ikke kommer videre derfra. Hvis du ikke har kommt deg ned, trykk på den flisen nede til høyre, så den nede til venstre så den oppe til venstre... hvis jeg ikke husker feil så var det riktig. så bare lyser du rundt deg nede i kjelleren etter en nøkkel... Noen som vet hvilken farge de vil ha på transport greien på neste brett? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) trykket flere ganger jeg. Er jo flere kombinasjoner der Si ifra når du er ferdig med levelet, jeg vil vite hva som gjør det slik at jeg ikke kommer videre derfra. Hvis du ikke har kommt deg ned, trykk på den flisen nede til høyre, så den nede til venstre så den oppe til venstre... hvis jeg ikke husker feil så var det riktig. så bare lyser du rundt deg nede i kjelleren etter en nøkkel... Noen som vet hvilken farge de vil ha på transport greien på neste brett? Får åpna døra, men kommer ikke videre. Står bare og loader. Endret 24. februar 2004 av Opus Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 har kommet meg ned. Leter etter et siste "hjul" Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) har kommet meg ned. Leter etter et siste "hjul" hvis det er det røde så må du sende brev og spørre om det... Noen som har klart dette brettet, jeg har null peilig på hva som skjer videre EDIT: skjønt hva jeg skulle gjøre no Endret 24. februar 2004 av sluffy Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Sitter fast nesten heilt på beggyndelsen, der du skal få menneskehodet til å gå i spora under den der "walk bridge". Spelte litt tidlegare i dag og då gjekk det fint, no klarer eg ikkje å få hodet inn i glas boxa ein gong. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 har kommet meg ned. Leter etter et siste "hjul" hvis det er det røde så må du sende brev og spørre om det... Noen som har klart dette brettet, jeg har null peilig på hva som skjer videre EDIT: skjønt hva jeg skulle gjøre no Fortell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå