owen10 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 snake, i metal gear solid: twin snakes Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Homer Simpson i Simpsons Hit & Run! Endret 9. april 2004 av ToXciK Lenke til kommentar
nataS_666 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Maurice Chaves (Radio DJ i GTA Vice city) er bare råest! Endret 9. april 2004 av nataS_666 Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Fido fra GTA3 er råest. så kommer Tommy vercetti fra GTA VC. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Skal de vaere noen blir det UTEN TVIL Tommy i " Mafia ". Endret 11. april 2004 av Archangel Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Det må bli Tex Murphy i Under a Killing Moon. Lenke til kommentar
slash Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 DOGMEAT! Hørtes kjent ut, men kommer ikke på hvilket spill jeg har navnet fra... Ikke sikker på om det er her han har det fra men Dogmeat er navnet på ei skabbette bikkje du får med deg i FallOut... korrekt Fett!! Så om jeg gir deg Beef-jerkey, tygger du på folk jeg ikke liker for meg?!?!?!? selvfølgelig! Lenke til kommentar
the animal Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 1. Guybrush Threepwood (Monkey Island) Jeg er alltid ute etter dama, skatten og eventyret, bare uten så mange trehodede aper. 2. Rincewind (Discworld) Fordi jeg er helt inne i bokserien, og spillene er jo nesten like morsomme. Fenger meg fullstendig! kan nesten si meg enig der du Guybruch er jo bare så meg når det kommer til ulykker å damer Rincewind er jo meg på heltid Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Den er jo lett !!! Full Throttle!!! Og Larry!! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Finner ikke noen spill-figur å identifisere meg med (den typen er nok ikke laget enda ) Men jeg fikk et litt spesiellt forhold til soldatene jeg hadde med meg på begge Hidden & Dangerous spillene. Under spillets gang ble de bedre, og mer verifulle. De hadde også sine spesielle egenskaper. Dette gjorde at jeg ble litt "glad i dem". Skulle til å si det. Var et par av folka der jeg så absolutt ikke skulle miste. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jack Caver i Far Cry Max Payne i Max Payne 2 Tommy Vercceti I Gta Vice City Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Minimalistix i Anarchy Online (min char) Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Minimalistix i Anarchy Online (min char) Omni Lenke til kommentar
Zhor Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Den figuren jeg identifiserer meg mest me må være Murray fra Monkey island. "I am Murray, the invincible demonic skull! "Murray: I'm a powerful demonic force! I'm the harbinger of your doom! And the forces of darkness will applaud me as I STRIDE through the gates of hell carrying your head on a pike! Guybrush Threepwood: Stride? Murray: Alright then, roll! ROLL through the gates of hell. Must you take the fun out of everything?" "Murray: Then let me hear you scream in terror! Guybrush: Eek. Murray: MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!" På en god andre plass kommer HK-47 fra Knights of the old republic "HK-47: It’s just that, you are an organic meatbag, master. And all that water…how the noise from your insides sloshing around doesn’t drive you mad, I have no idea." "HK-47:"Can I kill him now, master? I would like ever so much to crush his neck. Just a little. It is a long time fantasy of mine." Revan:"Maybe later." HK-47:"You hear that, meatbag? I will be back!"." Endret 9. mai 2004 av Zhor Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Vanskelig å si, men min Morrowind-karakter begynner jeg å identifisere meg bittelittegran med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå