Dingot0m Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Link, i Zelda på S-NES :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Conker i Conker Bad fur day, og, kanskje Zelda i Ocarina of time. Men ellers kommer jeg ikke på fler. Du vet at Zelda er dama? zelda=dama Link=gutten Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) må være GI solider i Red Alert 2 edit: eller de små brune monstrene i supermario! Endret 1. april 2004 av Lapette Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Firebats i Starcraft Cassidy i Fallout 2/ fyren min i Fallout 2 sikkert noen fler og....kommer ikke på dem Lenke til kommentar
Typho Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 For meg så er det vel rollen som JC Denton som jeg har levd meg mest inn i Er også en del flere spill som f.eks. Ryo Hazuki i Shenmue og Squall i Final Fantasy VIII Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Ha! Dette er enkelt: det lille navnløse strek-skytende romskipet i Space Invaders! (Men Morrowindpersonen min ligger også mitt hjerte nær.) Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 For meg så er det vel rollen som JC Denton som jeg har levd meg mest inn i Er også en del flere spill som f.eks. Ryo Hazuki i Shenmue og Squall i Final Fantasy VIII Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Det må bli Cloud i Final Fantasy 7! Kul person Squall Lionheart i 8-eren har jeg også et ganske nært forhold til Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Må ver Solid snake fra metal gear, det er det spelet eg har levd meg godt inn i og spelt så eg ikkje tenker på tid Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Identifiserer meg ofte mye med personer i spill. Cloud i Final Fantasy 7 Solid Snake i Metal Gear Solid er vel to av de jeg har best forhold til Endret 2. april 2004 av Nevnarion Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Mario i Super Mario Bros 3. Det er ikke useriøst heller... Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Tony Hawk i TOny Hawk's Pro Skater 1,2,3,4 og Underground! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 The Bum i THPS 1, 2, 3, 4 og Underground Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Har stor sans for Sam Fischer i Splinter Cell, men liker også Sam fra Sam & Max Hit the Road! Lenke til kommentar
HoMeBoY Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Nintendo 64.Zelda link.Det var en spesiell følelse og spille det.Den extreme irritasjonen som når du hang fast i eks:watertempel, og den syke lykke når du endelig lyktes med å komme videre. og selfølgelig Megaman. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Må være Larry i Leisure suit Larry Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Nevnt før, men likevel: JC Denton fra det originale Deus Ex. Mulig det ikke kvalifiserer, men vil også ta med Elmithin (min main charachter, elf mage) fra Baldur's Gate-spillene. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Ekornet i Conkers Bad fur day er den spill-figuren jeg har identifisert meg mest med, jeg ble trist på slutten av spillet. Spillet hadde vært så gøy hele tiden, så kommer slutten snikende som en skarpskytter og treffer som en .50 kule i hjertet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå