slash Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 DOGMEAT! Hørtes kjent ut, men kommer ikke på hvilket spill jeg har navnet fra... Ikke sikker på om det er her han har det fra men Dogmeat er navnet på ei skabbette bikkje du får med deg i FallOut... korrekt Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 DOGMEAT! Hørtes kjent ut, men kommer ikke på hvilket spill jeg har navnet fra... Ikke sikker på om det er her han har det fra men Dogmeat er navnet på ei skabbette bikkje du får med deg i FallOut... korrekt Fett!! Så om jeg gir deg Beef-jerkey, tygger du på folk jeg ikke liker for meg?!?!?!? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hadde litt lyst til å si Thrall, helt til noen slo på bryteren som sa meg hva det virkelig var - SELVFØLGELIG er det April Ryan. Så vanvittig genial historie, hele spillet var som en kjempelang (og kjempebra) film. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Tja, når du sier det synes jeg begge er bra kandidater. *Sitter å ser opp på Thrall* (Plakat på veggen) Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 ingen som tenker Magus eller Chrono fra Chrono Trigger, våre alles helter? Sephiroth fra FF VII? Lenke til kommentar
kraaka Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Ben i Full Throttle... Ett av verdens absolutt beste spill! BEN i full throttle rokker vildt! Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg er litt overasket at ingen har nevnt Gordon Freeman fra hl ennå... Altså han og Adrian Shephard fra opposing force... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Freeman og Shepard er vel ikke akkurat de MEST gripende karakterene jeg har spilt - ligger vel heller i andre enden av lista. Men hver sin smak. Personlig er jeg bare glad for at ingen har nevnt Duke Nukem som sin karakter ennå. ^^ Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 LINK!!! LINK!!!!! LINK!!!! og fyren i morrowind, min yndige yndige dark elf......... og gothic og MAAAANGE ANDRE! men mest mest mest mest LINK! Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Tja, når du sier det synes jeg begge er bra kandidater.*Sitter å ser opp på Thrall* (Plakat på veggen) hvor får man kjøpt warcraft plakater!??!?! Lenke til kommentar
Ken Ove Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 David hayter (snake) i Metal Gear Solid. Jeg vet ikke hvorfor. Merkelig greie. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Mario, liten og rund Neida. Det må ha vært link i Zelda serien.! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 MGS-serien er den jeg har blitt mest sugd inn i historien, men jeg følte alltid at jeg spilte Snake, ikke at jeg var han. Jeg skulle ha endret nicket. Lenke til kommentar
thorman Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Den navløse helten i Gothic 1&2 !!! Hvor i H blir det av Night of the raven ??????????? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Må vell være sam fisher i splinter cell.. selv om han kanskje ikke redder "værden" bare ELSKER Splinter cell Lenke til kommentar
madmurdoc Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg føler en link mellom meg og link....hehehe Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Han hovedperson i GTA... hehe.. Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 super mario er jo kul da! Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Han hovedperson i GTA... hehe.. Stakkars deg Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Sam Fisher ja, gamlingen som hopper å spretter.. Og selvfølgelig Yoda, er kanskje ikke spillfigur, men han er helt über. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå