Corduroy Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Mauren i Bulder Bach!!!! HeHe.. hadde jeg helt glemt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Den ene podboten i cs... jaaaa! Neida, må vel være han jeg er i swg Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Sam Fisher i Splinter Cell seff! Eller kanskje Kyle Katarn fra Jedi Knight. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Som tidligere nevnt identifiserte jeg meg også med Max Payne og de forskjellige WC3 personene. Også litt med gode gamle Gordon Freeman. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hovedkarakeren i Grim Fandango. Manny Cavalera(?) Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Hovedkarakeren i Grim Fandango. Manny Cavalera(?) Hehe, han var herlig frustrert og morsom...geniall figur. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Julian i X2. Characteren min i Fallout 2 ES3: Morrowind Zelda: Ocarina of time Spellforce characteren i KOTOR Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 innerst inne håpet jeg Arthas skulle beseire illidan, noe han gjorde. du tar nok dessverre feil.. I "Manual of Monsters" boka Blizzard ga ut, står det at Prince Kael'thas og Lady Vash brakte Illidan tilbake til Outland/Draenor og helbredet ham der. Foresten så digger jeg 47 i Hitman og King Arthas fra Warcraft 3.(kun når han er dau, ikke no kult når han lever ) Kult, da overlevde han likevel da. Gleder meg til oppgølger... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hovedkarakeren i Grim Fandango. Manny Cavalera(?) Nesten. Manny Calavera Max Cavalera er vokalisten i Soulfly (tidligere i Sepultura). Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 må være Zealot i broodwar Lenke til kommentar
shabador Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Klart Paul Atreides fra Dune... Har aldri vært så "inne" i ett spill som når jeg spillte det på amiga. Kan være pga jeg var rundt 11 år da men... For ett år siden lastet jeg ned en amiga-emulator, og fikk endelig fullført Dune... Da var jeg fornøyd. Nå må dere ikke blande sammen Dune med Dune 2 eller noen av de nye strategi-spillene. Dune 1 er noe helt for seg selv... Og dersom ingen har spillt det, vil jeg anbefale å teste det. Det er konge. Kan også nevne att mini-serien Dune (2000) og Children of Dune (2003) er noe man MÅ se, dersom man liker litt sci-fi. Endret 25. februar 2004 av shabador Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 For mitt vedkommende er det nok Link i Zelda spillene som har gitt meg den mest personlige heltefølelsen, og dratt meg inn i spilluniversert totalt, slik at jeg har glemt tid og sted og den virkelige verden... Zelda spillene er geniale. Husker når jeg spilte Ocarina of Time, satt flere timer hver dag til jeg hadde rundet det og da var det bare å starte på nytt. Eneste grunnen til at jeg gadd å kjøpe GameCube. Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Conker i Conker Bad fur day, og, kanskje Zelda i Ocarina of time. Men ellers kommer jeg ikke på fler. Zelda er prinsessa som Link(helten som du styrer) skal redde. Svar på topic: Final Fantasy VII: Cloud Final Fantasy VIII: Squall Diablo II: Barbarian(Oforia) og Sorceress(Azymuth) Morrowind: Min character Zelda: A Link to the Past: Link Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 DOGMEAT! Hørtes kjent ut, men kommer ikke på hvilket spill jeg har navnet fra... Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg vil si faktisk si "April Ryan" fra "den Lengste Reisen (the Longest Journey)" selv om det er litt feil kjønn... Jeg var helt oppslukt av historien Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 DOGMEAT! Hørtes kjent ut, men kommer ikke på hvilket spill jeg har navnet fra... Ikke sikker på om det er her han har det fra men Dogmeat er navnet på ei skabbette bikkje du får med deg i FallOut... Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ben i Full Throttle... Ett av verdens absolutt beste spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå