lenny25 Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei folkens! Er det noen som vet noe nytt om Thief 3?? Vet at det skal komme og jeg gleder meg som en unge til det kommer! Thief 1 og 2 var jo fantastiske og utrolig nyskapende. Historien var også knallbra! :smile: :smile: Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Det eneste stedet jeg vet om er på : http://www.deusex-machina.com/articles/t2projects5.asp Men det er jo "Ionstorm" som lager det med omtrent de samme folka som jobba hos "Looking Glass Studios" Og en god ting er att de bruker "Unreal engine" til spillet og det er jo bra! [ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-03-19 19:14 ] Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Mmmm..1'ern var bra, helt til jeg møtte de zombiene på andre brett. Skvatt som **** da de reiste seg og uninstalla spillet. 2'ern var jo rævva. Herregud..noen sånne fjollete roboter..LOL! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 2'ern var jo rævva. Herregud..noen sånne fjollete roboter..LOL! Hææææ!!!? Thief 2 er jo det beste jeg har spilt!!! Thief 1 og 2 er de eneste spillene som har skremt meg.. bare lyden av de skrekkelige robotene var nok til å fremkalle skjelvinger Ok, System Shock2 var også nokså nifst.. Gleder meg så inni HE##!%E til Call Of Cthulhu!! Og Thief 3 såklart, når det en gang kommer... Leste i Gamespot at det skulle komme neste jul, men det må tolkes som sommer/høst 2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå