PT Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Jeg ser ingen mouseover på menyen (men det trengs kanskje ikke på denne siden...) Meget bra arbeid Men en ting jeg la merke til var at det er større mellomrom mellom linjene på den engelske delen. Endret 20. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Ajajaj! Denne fisken lukter godt, Nimzo Veldig godt. Føler at den mengler mouseover på menyen, though. Veldig bra arbeide veldig. Endret 20. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Ok, jeg skal se på det med mouseover. Er vel en fordel det ja. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Oops. En rimelig stor mangel: Om man skifter til engelsk versjon er det ikke noen link for å gå tilbake til norsk. Og den skifter automatisk til norsk straks man bytter side igjen. Send språk valg med $_SESSION['language'] for eksempel. Men bortsett fra det: Liker siden Fint design, godt gjennomført Nå mangler bare validering: Ikke validert Om du fjerner custom scrollbar stilene fra css'en så validerer css fila som css2. Custom scrollbar virker bare i IE uansett. Stå på :-) Endret 20. mars 2004 av Findus Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Ja, det er ikke så farlig med det engelsk greiene.. det er bare så engelske skal kunne lese forsiden. Mer enn det er for mye arbeid. Skal prøve å få den validert. Lenke til kommentar
[Jante] Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Diggbar side, Nimzo! Hvis du bare får fiksa de småfeila i koden, så blir det bra. + flotte farger + liker menyløsninga + ok strukturert kode + det er ikke enda ett tabell layout + rock & roll - småfeil i html Gir siden med glede en femmer på satanskalaen! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Seriøst. GI EFF I SKALAENE. Takk. Lenke til kommentar
[Jante] Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 HalTan, the skalanazi, has spoken! *trembles in fear* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå