Gå til innhold

*slettet*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som regel vil det alltid være noe nytt å bedre rett rundt hjørnet :)

Men du må se litt på behovet, de færreste trenger det nyeste nyeste... Men det er selvfølgelig kult og alt. Men det som er best i dag, holder nok i noen år fremover, tror at en regner levetiden på en pc til ca 3 år før den er ganske utdatert.

Oppdaterer du i tillegg ram og skjermkort har du pc enda noen år..

Pc`en så grei ut den, men hvis du eller noen du kjenner kan bygge pc får du en bedre pc til samme prisen.. Bare å velg komponenter fra komlett å se:)

Ville hatt 1 gig med ram..

[edit: skrivefeil]

Endret av Hauk500
Lenke til kommentar

Vil anbefalle deg å sette sammen en pc selv hvis du har mulighet til det :) .

Nå har ikke jeg testet å lagt alle komonentene i handlekurga men vil tro komplett ta "litt" betalt for software stuffet de slenger med. noe du kanskje ikke trenger hvis du tilfeldighvis kjenner en som har en windows cd liggende.. for å ikke gå nermere inn på dette iogmed at dette ikker er ett warez forum :p

Vil tro du får 1hakk bedre komponenter i det meste hvis du sette sammen selv.

Dvs: amd64 3200+ istede for 3000.

R9800pro istede for fx5700ultra

O.L

Lykke til !

Lenke til kommentar

Du kan jo bare bygge en grei pc tror jeg ville hatt ett annet skjermkort en det som er i den pcen.

Og det er ikke så velldig stor risk i og bygge en på!

For lenge siden byggde jeg min første pc og da kunne jeg nesten ingen ting om pc!

Og hvis noen deler er ødelakt er det bare og sennde de i retur!

Lenke til kommentar

Sikkert ikke det værste kjøpet du kan gjøre, men jeg reagerer litt på at komplett har valgt fx5700 skjermkort når fx5900 er mye bedre uten at det koster nevneverdig mer.

Merk også at det er en del som har problemer med stabiliteten til AMD 64. Det er sikkert ikke noe stort problem når det er en ferdigmaskin, men AMD64 er såppas nytt at jeg egentlig bare vil anbefale det til pc entusiaster som liker å knote med minneinnstillinger ol. Ettersom du ikke liker å bygge selv, vil jeg anta at du ikke tilhører denne gruppen. P4 eller AthlonXP vil nok være et sikrere valg.

Lenke til kommentar
Merk også at det er en del som har problemer med stabiliteten til AMD 64. Det er sikkert ikke noe stort problem når det er en ferdigmaskin, men AMD64 er såppas nytt at jeg egentlig bare vil anbefale det til pc entusiaster som liker å knote med minneinnstillinger ol. Ettersom du ikke liker å bygge selv, vil jeg anta at du ikke tilhører denne gruppen. P4 eller AthlonXP vil nok være et sikrere valg.

Atlon 64 har jo fått bra kritkki av HW.no folka da men... og hvis pcen skal holde lenge er det vel lurere med en 64bits prosessor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...