Nimzo Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Nå er han i nyhetene igjen.. denne gang fordi han ikke har fått invitasjon til dåpen visstnok. Jeg er ikke så oppdatert på Se&Hør fronten. Så kan noen forklare meg hva som er så spesielt ved overnevte person, og hvorfor kongehuset åpenbart ikke vil ha noe med ham å gjøre? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det er faren til Mette Marit, bestefaren til den nye tronarvingen. Det var kanskje gammelt nytt? Det som gjør det til så godt se og hør stoff er at Sven O. og Mette Marit ikke har hatt kontakt siden bryllupet til Håkon og Mette Marit. Slottet er vel heller ikke veldig begistret for alle stuntene Sven O. har i Norsk ukebladpresse. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Sven O. skal delta i Cowboy-Lailas comeback på Sputnik-festivalen. De skal synge duet. Er det bare meg, eller er det Norges beste terrormål sommeren -04 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Sven O. skal delta i Cowboy-Lailas comeback på Sputnik-festivalen.De skal synge duet. Er det bare meg, eller er det Norges beste terrormål sommeren -04 Jeg stiller opp hvis du trenger hjelp......... Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Sven O. skal delta i Cowboy-Lailas comeback på Sputnik-festivalen.De skal synge duet. Er det bare meg, eller er det Norges beste terrormål sommeren -04 Jeg stiller opp hvis du trenger hjelp......... I second that Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Når jeg leste navnet på denne thread'n så tenkte jeg kun en ting..... "headshot"... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Sven O. skal delta i Cowboy-Lailas comeback på Sputnik-festivalen.De skal synge duet. Er det bare meg, eller er det Norges beste terrormål sommeren -04 Jeg stiller opp hvis du trenger hjelp......... Om du kjører er eg med. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Er SvenO søppel? Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Er SvenO søppel? Jepp! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Noen her som bor på gård? (Lastebil, kunstsgjødsel og diesel ) Det finnes ikke "mistenkelige kjøretøy" der oppe i harryland, så vi klarer sikkert å kjøre helt frem til scenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå