jh_ Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har en maskin der det er installert et OS på C:\ og et på D:\ (WinXP på begge) Jeg har masse stash på både C: og D: så jeg vil bare fjerne operativsystemet fra D: Tenkte på å bare boote opp på C: og slette windows mappa på D:, men da vil jeg fortsatt få opp alternativ om å boota fra begge XP'ene når jeg starter maskinen.. Er det noen lur måte å få gjort dette på? Lenke til kommentar
Hauk500 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Du har flere valg her.... 1.Du kan flytte alle filen du vil ta vare på over fra den disken du ikke vil skal ha winXP til den andre evt. brenne dem ut, og formateren disken du vil fjerne Win fra. (dette er den beste løsningen som jeg kan se) 2. du kan bare slette win mappen på disken du ikke vil inneholde win. Men da ligger det masse register nøkler igjen... Får å fjerne valget av OS i oppstarten må du gå inn i kontrollpanle>system>velge Tab "avansert" så går du inn på "oppstart og gjenoppretting" og fjerner haken for "vis liste over OS" Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 du kan gjøre det siste han sa, også kjøre Norton Utilities 2002 sin WinDoctor. Hele Norton Utilities er på 60mb elns. WinDoctor'en søker etter feil i snarveier ActiveX og registernøkler, pluss en del andre ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå