Malaco Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Mange av familiens gamle musikk kasetter begynner å bli bra slitt, så jeg lurer på hvordan jeg kan rippe musikk fra en kasett innpå PC'n forså å brenne det ut på CD ? Dette kan umulig være ulovlig ?! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Bare kjør ut-porten på kassettspilleren inn i Mic- eller Line-in på lydkortet, og ta opp med ett eller annet opptaksprogram (Cool Edit er jo kongen, hvisdutilfeldigvishartilgangtildet). Når du har det på pc, er det jo bare å brenne på cd. EDIT: Og så lenge det er dine kassetter, er det fullt megalovelig. Men ingen hadde vel brydd seg uansett Endret 24. februar 2004 av Mikka Lenke til kommentar
Malaco Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Hva slags kabel må jeg bruke imellom ut-porten på kasettspilleren og inn i lydkortet ? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 tipper du må bruke noe ala minijack hann til minijack hann.. eller kanskje en jack hann til jack hann + adapter til minijack.. du må vel egentlig bare se etter på størrelsen, å finne noe som passer inn der... Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 EDIT: Og så lenge det er dine kassetter, er det fullt megalovelig. Men ingen hadde vel brydd seg uansett Man skulle kanskje tro det ja, men ikke på dette forumet. Er så mange wannabe-moderatorer her at det er helt kvalmt. For å svare på noe annet; Du har høyst sannsynlig phono plugger bak på kassettspillern, så du trenger en kabel med han-phono plugger i den ene enden og han-minijack i den andre. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Man skulle kanskje tro det ja, men ikke på dette forumet. Er så mange wannabe-moderatorer her at det er helt kvalmt. rett fra leveren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå