Darx* Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg skal ha nye kabinettvifter og har to avDISSE fra før men synes de bråker litt for mye på overhalvparten. Er det noe bedre og velge mellom? Jeg søker noen som er stillegående men allikevel gir ca. like mye kjøing som de jeg har fra før.... Finnes det noen slike vifter? Takk for alle fremtidige svar Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 papst vifter på www.microplex.no de skal være de beste når det gjelder kjøling -> støy forhold Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg skal ha nye kabinettvifter og har to avDISSE fra før men synes de bråker litt for mye på overhalvparten. Er det noe bedre og velge mellom? Jeg søker noen som er stillegående men allikevel gir ca. like mye kjøing som de jeg har fra før.... Finnes det noen slike vifter? Takk for alle fremtidige svar Prøv å legge inn samme tråd på overklokking.no der får du sikkert mer respons på spørsmålet ditt. Papst er veldig bra vifter men de er litt dyre. Men det er nok de jeg anbefaler hvis du skal ha stille vifter men samtidig god luftstyrke. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Kameraten min bruker en på cpu kjølern sin og den er av go kvalitet så jeg tviler ikke på dem. Takk uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå