Martin A. Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Er det noen mulighet for å instalere SP1 med en CD som VELDIG mange andre bruker? envt finnes det noen steder som man får kjøpte KUN CD-key? Det snakk om XP Pro Norwegian Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Kan du ikke bare prøve å installere da? Det skjer ingenting galt om det ikke går, annet enn at den nekter deg å installere Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det går helt fint, men pass litt på hvor du tråkker ang lovlighet. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Det går helt fint, men pass litt på hvor du tråkker ang lovlighet. funker ei.. kommer at registernøkkelen ikke funker Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det går helt fint, men pass litt på hvor du tråkker ang lovlighet. funker ei.. kommer at registernøkkelen ikke funker Tenkte litt feil her jeg. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 det funker ikke å installere sp1 med den cd keyen som du finner mest av på nett.. du må enten kjøpe xp.. eller "låne" en cd key av en venn.. (hvis jeg ikke tar feil funker 1 cd key på 2 maskiner) Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) det funker ikke å installere sp1 med den cd keyen som du finner mest av på nett.. du må enten kjøpe xp.. eller "låne" en cd key av en venn.. (hvis jeg ikke tar feil funker 1 cd key på 2 maskiner) nei, 1 cd key for HVER maskin Endret 25. februar 2004 av Ravenlord Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Vet noen om det er mulig å kjøpe BARE CD-keyen? orker ikke bruke masse spenn på å kjøpe meg XP Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Det er tvilsomt gutten min, microsoft tenker nok ikke på at dem skal selge lisenser til folk med piratkopierte versjoner så dem kan få det billigere. Koster jo ikke mye ekstra for dem å produsere cd'a, er utviklingen av systemet som koster... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå