Gå til innhold

40" LCD fra Seamless Display

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den skjermen skulle jammen vært noe å hatt gitt ^^

skjermen ser jo jævelig digg ut :D

men skal vedde for at den blir noe sinnsykt dyr, så det blir nok ikke mange som kjøper, men hvemvet kansje den vil synke noe sinnsykt i pris, sånn at folk som har en normal inntekt får råd :yes:

Lenke til kommentar
billythekid : Med MVA så kom hele maskinen m/frakt på 28 000,- et eller annet ;) Personlig hadde jeg ikke kjøpt fra utlandet, men han om det  ;) Edit : tror MVA var 4 - 5000,- er jo 24% av totalen..

MVA er ikke 24% av totalen! MVA er prisen uten moms + 24%. Det er faktisk ikke helt det samme. La meg regne på feil og riktig måte så skal vi se:

Feil: MVA = 0,24 * 28000 kr = 6720. Pris uten MVA blir da 21280 kr. Legg til 24% MVA: 21280 kr * 1,24 = 26387,20 kr. Altså feil.

Riktig: MVA = 28000 / 1,24 = 22580,65 kr. Momsen er altså 0,24*28000/1,24 = 5419,35 kr. Summer opp moms og råpris 22580,65 + 5419,35 kr = 28000 kr. Altså riktig.

Det riktige skal altså være at MVA er 19,35% av totalen. Dette er det samme som 24% av prisen uten MVA.

* skryte: fikk 5 (toppkarakter=6) i faget regnskapsføring for 12 år siden * :p

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Pinglete lekeskjerm. :thumbdown:

Personlig foretrekker jeg disse :

http://www.clarityvisual.com/pdfs/datashee...cat_wn4030s.pdf

3 i høyden, 4 i bredden blir akkurat passe.

Gleder meg til å få inn et par paller med disse om noen uker  :thumbs:

Arne

e

e

Jau, de bakprojeksjons skjermene er digge!

Hvordan funker de i rom med mye lys da? Blir bildet fortsatt veldig lysstyrkt?

Har bare sett på dem på en messe vi hadde i Stockholm - da sto de i en hotell-lobby med glasstak. Ikke noe problem med det.

Gleder meg til PS2 testing :p

Arne

Lenke til kommentar

Gi meg en 17" fra Nec eller Samsung så er jeg fornøyd. 40" eller de andre giga-skjermene ville ikke passe til mitt bruk. Dårlig responstid i spill, ergo ghosting. Så vil den også ta altfor stor plass med tanke på at jeg vil ha fjere skjermer på bordet der pcen min står. Så lenge den passet til mine behov er jeg fornøyd. Tviler i grunn at disse skjermene som har blitt nevnt her vil bli solgt mange av.

Lenke til kommentar

Helmakse skjermer da.. :thumbup:

Men må man ikke ha et skjermkort noe utenom det vanlige?

Da tenker jeg ikke på det å kunne kjøre spill glatt, noe som alikevel bare er å glemme(?) med de ekstreme oppløsningene vi snakker om her.

Det jeg lurer på er om skjremkort flest i det hele tatt takler de høye oppløsningnene?

Lenke til kommentar
Gi meg en 17" fra Nec eller Samsung så er jeg fornøyd. 40" eller de andre giga-skjermene ville ikke passe til mitt bruk. Dårlig responstid i spill, ergo ghosting. Så vil den også ta altfor stor plass med tanke på at jeg vil ha fjere skjermer på bordet der pcen min står. Så lenge den passet til mine behov er jeg fornøyd. Tviler i grunn at disse skjermene som har blitt nevnt her vil bli solgt mange av.

alså hvis det som den ene skjemen var bygd opp av 4 LCD 19 tommere vil du ikke få noe dårligere MS en med 1 skjem..heh er jo 4 inviduelle skjemer

men jeg er ening med deg en 17 LCD av go kvalitet holder lenge,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...