EyeLid Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Lest LCD skjermtesten til Øivind Dahle, genial! Men, så er det noen av oss som skal studere litt og ikke har allverdens til skjerm, så lurer jeg litt på hva folk kan si om de forskjellige 172 skjermene til Samsung. Her på jobben har vi en 152V skjerm stående, den virker liten - har kun en kjip 15" glassbolle hjemme selv, så regner ikke med at billedflaten er mindre egentlig. Eneste som er er at rød virker litt oransj, og sort er vel passe. Videre har vi masse 172T stående, og de synes jeg virker knallgode! Rød er fortsatt bittelitt oransj men virker mye bedre enn på 152en. Ingen av disse skjermene justerer jeg noe på da de brukes av forskjellige folk akkurat nå, så det er jo ikke akkurat 100% det de står med sikkert. Lurer litt på hva folk kan abefale av andre Samsung LCD skjermer, gjerne i denne 172 serien da jeg liker designet godt og billedkvaliteten er ganske så bra i forhold til mye annet piss jeg har sett. 172T koster jo nesten 6000kr, det er litt mye. Men, blir jo vurderingssak. Stor forskjell fra denne til 172S som koster 4000kr??? Spiller SJELDEN, ser heller filmklipp og bruker til mer kontorting. Kanskje den blir brukt som TV etterhvert også min fremtidige LCD? Har jo et 9200SE kort (jada dere behøver ikke kommentere det ) så har ikke DVI, men det kan jo kanskje være greit å ha om man bytter ut PCen om en stund? Sikkert noen som kan svare meg på disse tingene, på forhånd takk for evt svar! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 172T ligger under Mogliani serien til Samsung og er derfor dyrere å produsere. Dette fordi skjermene er utviklet i samarbeid med div. fysoterapauter osv. Som setter våre menneskers behov for ergonomi veldig høyt. Det er derfor du kan stille disse skjermene i alle mulige høyder. er usikker på selve panelet om de er like i 172t og 173t, men vil tro det. Det er natt og dag på 172s og 172t, blandt annet dvi. Men jeg anbefaler fortsatt 173t som kommer til å øke i pris når webshoppene slutter å krige om hvem som skal selge den billigst... Lenke til kommentar
EyeLid Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) men nå er vel fortsatt prisdifferansen mellom 172S (og ALLE de andre rare modellene som jeg fortsatt ikke helt skjønner forskjellen på) og 173T ganske stor? Men er 172S(etc) helt "elendig" i forhold til mitt bruk? Det er også en ting jeg kanskje ikke kan si så mye om selv. Skal kikke på 173T på komplett.no nå og se pris... Den fåes kun i sort? (tøff avatar babe! hvem er så den blondinen?) Endret 24. februar 2004 av EyeLid Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 173t i sølv også er nyyyydelig. du vet jo hva jeg mener om 172s..... avataren min er vibe sorenson, og du har rett: hun er en juvel... Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 173t i sølv også er nyyyydelig. Det finnes ingen andre alternativer Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det du sa ang. pris var helt rett oivind. Bestillte en 173T i går på komplett til 4590,- I dag koster den 4818,- Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Gled deg Alastor. Den skjermen er en juvel og i løpet av de nærmeste timene kan vi vel se en brukertest på den også.... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Den skjermen er en juvel og i løpet av de nærmeste timene kan vi vel se en brukertest på den også.... Klikk her. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Oivind: Dessverre..komplett.no har skjermen ENNÅ på plukkliste..har godt mer enn 24 timer på plukk nå Lenke til kommentar
EyeLid Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) dvs, bestill i dag, få om lenge?? Lurer nok på om det ikke skal handles inn noe på firmaet gitt! Har NOEN overtidstimer man godt kunne investere i en 173er.... Så ikke at 173T var i sølv før sent i går...genial skjerm håper jeg Endret 25. februar 2004 av EyeLid Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 anbefaller deg å bruke prisguiden når du leter etter den EyeLid Lenke til kommentar
EyeLid Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 komplett.no var jo billigste i går med 4500+, men er jo nå 4800 som sagt. Sjekke igjen da, og få godkjent hvordan vi løser det med firmaet.. så GLEDER jeg meg!! Lenke til kommentar
Filla Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 HWB.NO har den til 4795,- , i sølv også. Min er på vei nå !! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Argh argh argh! Nå har det godt over 2 døgn siden jeg bestillte, dvs 2 virkedager hos komplett. Ordren står ENNÅ på plukkliste Jeg vil ha skjeeeeeeeeerm Lenke til kommentar
EyeLid Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 min er her mandag Lenke til kommentar
EyeLid Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 virker så snodig, for jeg har masse flimmer over hele skjermen! Lenke til kommentar
pal.carlsen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 He he noen ganger lønner det seg ikke å vente på bedre tider altså. Kjøpte min 18.06 hos itbutikken og da kostet den meg 4.257,- pluss frakt. Det var billigere en de andre inkl frakt en konkurentenes uten frakt Uansett flott skjerm og ikke minst veldig bra tjeneste den prisguiden til hw. At det kjøres skikkelige gruppe tester er jo heller ikke å forrakte. Det er eneste grunnen til at jeg endte opp med 173t i allefall, og det er jeg ikke lei meg for. Sukk, tenkt om alle prisguider/søk hadde vært like bra som hw sin (kelkoo :!: ) Lenke til kommentar
EyeLid Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 hmmm skjønner ikke hva det er som gir flimmer på skjermen. Er jeg i internet explorer og markerer et bilde så det blir slik skravert på en måte ser jeg det veldig godt. Ingen andre 173T brukere som har dette problemet?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå