Pedro80 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Hey folks! Er ute etter litt hjelp her... Jeg ønsker å registrere 4 ekstra handlinger for endel filtyper. Hadde håpet dette kunne gjøres vie en reg-fil jeg lager selv. Det dreier seg om å montere "ISO'er" i DaemonTools via et høyre-klikk. Jeg har fått det til, men grunnen til at jeg vil lage en reg-fil, er at det er ganske mange fil-typer og med 4 handlinger på hver blir dette ganske mye jobb.. + at iforhold til en re-innstallering av WiXp kunne det være greit med en enkelt reg-fil.. Den manuelle metoden: Jeg går inn på "Folder Options" -> "File Types", finner filtypen jeg ønsker å legge handlingen til, velger "Advanced" Der står blandt annet "Default Action" som stort sett er "open", legger så til en ny handling "mount in stealth #0" med kommandolinje: "C:\Program Files\D-Tools\daemon.exe" -mount 0,"%1" Etterpå kan jeg bare høyreklikke på filen og velge "mount in stealth #0", vips så er Iso'en montert i stealth-cd-rom nr. 0. Det jeg tenker meg her, er en reg-fil som registrerer denne handlingen ( + 3 handlinger til) for flere filtyper samtidig.. dette må da være mulig.. På forhånd takk for hjelpen EDIT: Fikk ordnet det. For de som er spesielt intresserte, se her Endret 24. februar 2004 av Pedro80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå