blacktower Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 TEST: ABIT AI7 Socket T kommer stadig nærmere, men Socket 478 er ikke død enda. Vi har tatt en rask titt på ABIT AI7, som viser seg å være attraktivt hovedkort i mellomklassen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har selv kortet, meget bra kort. Oppdaget dere forresten noe støy fra selve hk under belastning? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Et meget godt kort ja, har det jeg og. Eneste er at NBvifta bråker litt avogtil. Leste i testen at det gikk ann å ta på et par dråper olje, har det noe å si hvordan? Eneste jeg har her hjemme er matolje Lenke til kommentar
rlz Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Meget bra test, som vanlig Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg har kortet, og er enig med testen. Om det er et minus for kortet at 478 nærmer seg slutten kan vel diskuteres:) kortet er tross alt begynt å bli "gammelt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå