Gå til innhold

CS 1.6


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
En kameraten av meg lagde en cheat-side til cs hvor det stod at alle som ville ha cheats måtte skrive serialen sin inn i en rute. Når de trykket på "send", fikk han serialen i mailen og de ble redirektet til en blank side. Utrolig nok fikk han haugevis med serials på den måten.

Syns det var genialt, så lenge han ikke misbrukte dem jeg...

Tja...

 

Man kan vel si han spredde dem litt. Jeg synes cheaterne fikk som fortjent. En passende bot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cheating = Forbudt online, ikke på cheat-servere.

 

Synes det der var dumt, hvis en vil, skal han vel få lov til å leke seg litt med boter og sånt. Det kan jeg innrømme at jeg drev med en tid tilbake. Ble verken bedre eller dårligere i CS av den grunn. Så kan ikke akkurat si at det er ødeleggende for nivået sitt i CS. Men kommer selvfølgelig an på hva slags cheat det er man bruker.

 

Er en grei metode for å ødelegge for cheatere, men den kan feile og ødelegge for uskyldige. (Hvis noen virkelig er så dum og skriver inn serialen sin.)

 

Ble de testet på noen måte? Eller kunne de f.eks. bare skrive inn en fake og gå direkte til download siden?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ble de testet på noen måte? Eller kunne de f.eks. bare skrive inn en fake og gå direkte til download siden?

Det var ingen side. De skrev den inn og trykket på en knapp og vips, så var serialen sendt. Jeg driter i om de var uskyldige bot-cheatere. _Ingen_ burde ha cheats på maskinen.

Lenke til kommentar
Det var ingen side. De skrev den inn og trykket på en knapp og vips, så var serialen sendt. Jeg driter i om de var uskyldige bot-cheatere. _Ingen_ burde ha cheats på maskinen.

Helt enig, hjelper ikke om man "bare skal leke seg litt". Klarer man ikke spille uten cheats bør man finne et annet spill. Jeg stiller meg litt kritisk til "veddemålet" til trådstarter også, høres ut som en dårlig unskyldning for å skaffe seg cheats. Men det er bare en tanke, sier ikke det er slik.

Lenke til kommentar
Ble de testet på noen måte? Eller kunne de f.eks. bare skrive inn en fake og gå direkte til download siden?

Det var ingen side. De skrev den inn og trykket på en knapp og vips, så var serialen sendt. Jeg driter i om de var uskyldige bot-cheatere. _Ingen_ burde ha cheats på maskinen.

Ja, ooops... Glemte det. Kom på nå at du sa det tidligere... :D

 

Er ikke for cheating, men litt fun med boter har da aldri skadet noen.

Om man cheater public, er det "ulovlig", med mindre serveren tillater sånt.

Men å cheate privat, herregud da folkens...? Hvis det er noen det går ut over, så er det vel kun vedkommende selv. Så hva er problemet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg stiller meg litt kritisk til "veddemålet" til trådstarter også, høres ut som en dårlig unskyldning for å skaffe seg cheats.

:yes:

 

1 post og han spør etter cheats.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...