Gå til innhold

CS 1.6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og "kill" fungerer mens man spiller. Fatter ikke hvorfor Valve inkluderte cheats i 1.6. 

Merkelig det der.

Du må skrive "kill" og nick på den personen du skal drepe..

Japp... Fant noen servere som hadde deaktivert dette, men vedder på at de fleste ikke vet at det er cheat internt i CS. :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Man blir jo ikke noe god i CS hvis man cheater hele tida da. Mye bedre å spille fear, mener nå jeg da. :yes:

For min del synes jeg det er best å spille uredd og fair :p

Lenke til kommentar
Man blir jo ikke noe god i CS hvis man cheater hele tida da. Mye bedre å spille fear, mener nå jeg da.  :yes:

For min del synes jeg det er best å spille uredd og fair :p

For min del driter jeg langt i cheatere. Møkka-jobben med å bli kvitt de får noen andre klare.

 

Til trådstarter, husker jeg ikke helt feil hadde OGC http://www.ogc.bl.am/ .

Men gidder ikke sjekke nå! :)

Og får virkelig håpe dere bare skulle finne, og ikke cheate. Det er nok av cheatere ute i verden!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

En kameraten av meg lagde en cheat-side til cs hvor det stod at alle som ville ha cheats måtte skrive serialen sin inn i en rute. Når de trykket på "send", fikk han serialen i mailen og de ble redirektet til en blank side. Utrolig nok fikk han haugevis med serials på den måten.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
En kameraten av meg lagde en cheat-side til cs hvor det stod at alle som ville ha cheats måtte skrive serialen sin inn i en rute. Når de trykket på "send", fikk han serialen i mailen og de ble redirektet til en blank side. Utrolig nok fikk han haugevis med serials på den måten.

Sånne folk burde bures inn. Tenk hvis han spredde dem på nettet. Da måtte alle kjøpe ny half life

Lenke til kommentar
En kameraten av meg lagde en cheat-side til cs hvor det stod at alle som ville ha cheats måtte skrive serialen sin inn i en rute. Når de trykket på "send", fikk han serialen i mailen og de ble redirektet til en blank side. Utrolig nok fikk han haugevis med serials på den måten.

Sånne folk burde bures inn. Tenk hvis han spredde dem på nettet. Da måtte alle kjøpe ny half life

Nei det er de cheaterne som legger serialn sin der som burde bures inne. Syns den kompisen din gjorde en god jobb jeg! Gratuler han fra meg da! :thumbup:

 

Plomma2: Hvem er vel så dumme at de legger ut cskeys gratis på nett? Som attpåtil (?) funker online. Da ville jeg heller solgt de, eller byttet de i noe annet.

Lenke til kommentar
En kameraten av meg lagde en cheat-side til cs hvor det stod at alle som ville ha cheats måtte skrive serialen sin inn i en rute. Når de trykket på "send", fikk han serialen i mailen og de ble redirektet til en blank side. Utrolig nok fikk han haugevis med serials på den måten.

Syns det var genialt, så lenge han ikke misbrukte dem jeg...

Lenke til kommentar
En kameraten av meg lagde en cheat-side til cs hvor det stod at alle som ville ha cheats måtte skrive serialen sin inn i en rute. Når de trykket på "send", fikk han serialen i mailen og de ble redirektet til en blank side. Utrolig nok fikk han haugevis med serials på den måten.

Sånne folk burde bures inn. Tenk hvis han spredde dem på nettet. Da måtte alle kjøpe ny half life

Nei det er de cheaterne som legger serialn sin der som burde bures inne. Syns den kompisen din gjorde en god jobb jeg! Gratuler han fra meg da! :thumbup:

 

Plomma2: Hvem er vel så dumme at de legger ut cskeys gratis på nett? Som attpåtil (?) funker online. Da ville jeg heller solgt de, eller byttet de i noe annet.

Heh, beklager, jeg som leste feil. Trodde det var noe man måtte gjøre for å komme inn på en server. Heh, var ikke så dumt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...