stich Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Føler at kabinett-viften min bråker som et lite h... Er derfor ute etter å kjøpe 2 stk 8cm vifter som er mer lydløse, og har derfor noen spørsmål: Er det noen som kan tipse meg om noen vifter som er stille, men som likevel blåser greit? Muligens et dumt spørsmål, men hvordan kobler jeg flere kabinett-vifter mot hovedkortet? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 det varierer litt fra hk til hk hvor mange vifte kntakter de har (abit har genrelt mange kontakter), men dersom du har brukt opp alle kontaktene kan du koble viften til psu via en /url=http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DI3PA]overgang[/url]. Angående stille vifter kan du jo kikke på Microplex, der står støynivået på alle viftene. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Papst viften på 3dfxcool er stillegående men flytter ikke veldig mye luft. på hovedkortet er det somregel 3 stk. 3pinns kontakter til slike vifter. Let litt rundt så finner du nok mer en ên Endret 24. februar 2004 av Jerix Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Papst viftene er de beste viftene når det gjelder dine krav. Tips for flere utganger for 3-pins strømuttak er enten kjøpe viftestyring eller en y-kabel. (søk på y-kabel på MP) Anbefaler sunbeam Rheobus viftestyring hvis du går for viftestyring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå