El-Hadji Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det er ikke alle her på denne siden som spiller bare fps spill. Kunne dere ikke tatt med CM 4 eller cm 03/04 som test når dere tester hdd, hk og cpu? Så kunne vi se hvilken cpu som er best til det spillet og? Lenke til kommentar
magneto Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det spillet villle ikke jeg anbefale til test spill. Det utnytter aldri full CPU kraft eller ram. Treigt er d uansett liksom, men det er jo forskjell selvsagt. Vet ikke hvordan det er med de nyeste. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 CM er ikke akkurat noe som presser max. ut av en pc heller da. grunnen til at FPS blir valgt i sånne tester er vel at de er mer krevende enn slike 2d spill Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Det presser ganske bra på cpu skal du vite. Sier ikke at det skal være med på skjermkort tester, men harddisk cpu og minne synes jeg det burde passe inn på Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Heh, jeg har enda tilgode å se et fotballspill bli benyttet i becnharks Men hvis du greier å finne tilstrekkelig med bevis for at spillet faktisk kan være nyttig for CPU-benchmarks og slikt og kanskje finner andre nettsteder som brukier det svekker det nok ikke akkurat din sak Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Tror nok ikke CM ville vært førstevalget som benchmark-måler, men er enig i at det spiller er ganske CPU-krevende. Istedenfor CM burde de finnet ut en måte å bruke PS, mange bruker det og da vil de få en bedre pekepinn på hva som duger i den type applikasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå