Kane Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Har et Asus v7700 gf2 gts med ei vifte som ikke er helt bra. Og med tanke på litt overklokking lurte jeg på hva som er den _beste_ gpu kjøleren på markedet. mvh Kane Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: On 2002-03-19 18:23, Kane skrev:Har et Asus v7700 gf2 gts med ei vifte som ikke er helt bra. Og med tanke på litt overklokking lurte jeg på hva som er den _beste_ gpu kjøleren på markedet.mvh Kane Viss du er litt kreativ kan du ta en gammel cpukjøler og sette den på skjermkortet. Den burde kjøle bra uten og lage for mye lyd. Eneste proplemet er at du mister noen pci porter og må kanskje støtte opp kortet. Lenke til kommentar
Kane Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: On 2002-03-19 18:51, Bøgge Bakken skrev: Quote: On 2002-03-19 18:23, Kane skrev: Har et Asus v7700 gf2 gts med ei vifte som ikke er helt bra. Og med tanke på litt overklokking lurte jeg på hva som er den _beste_ gpu kjøleren på markedet. mvh Kane Viss du er litt kreativ kan du ta en gammel cpukjøler og sette den på skjermkortet. Den burde kjøle bra uten og lage for mye lyd. Eneste proplemet er at du mister noen pci porter og må kanskje støtte opp kortet. Pci plasser intet problem, gammel cpu kjøler stort problem. Har ingen andre kjølere enn de som sitter i maskina. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Hør med kamerater eller butikker som har en gammel kjøler liggende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå