erlend.sæbø Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Ville faktisk vurdert en Bmw 635M selv, 280 hk orginalt, ser vanvittig rå ut og får deg frem. Kjøreegenskapene .. nja .. kanskje ikke de mest dynamiske bmw noen gang har laget, men det funker forbannet bra. Kan ligge så fascinerende bredt med en gammel m. Så en brukt til .. hmm .. rundt 200k som var tunet av m-divisjonen selv opp til 330 hk. Forventer nesten at den er rask, og lyden av 3.5 liters rekke er jo vanvittig. Om m-gutta har byttet til en større motor vet jeg ærlig talt ikke, men så mye feil kan de vel ikke klare å gjøre. Hadde også vurdert en E30 M3 som ungdomsbil. Liten, relativt rask, syns selv de ser herlige ut om man ikke klatter på tåpelig styling, og relativt nydelige banebiler. Du må se på hva du vil med bilen, rett og slett. Frakte doggydog, kjærest og 20000 venner, eller surre rundt selv Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 legg ut 100k på bil og kjøp det en fet båt med litt flaks får du en cigarette 28 eller en hitec med rundt 500hk++ til den prisen (går ca 60-65 knop = g ø y) . Det er mye mer digg en en dyr bil. Infra 727 er jo litt mindre og går like bra men er jo mindre.. Joa, jeg er enig. Men 500 hk bensin i båt er kjempeskøy helt til du skal fylle tanken. Og den må du fylle ofte. Og man tanker 3-400 liter om gangen... tja med litt småhard kjøring bruker den nok 100liter++ i timen :/ men er utrolig gøy da. Men er går jo an og få den ned på 20-30 liter i timen med "ok" fart. Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Som noen har sagt, du bruker ikke 300 000 kroner på en ungdomsbil! Det er helt latterlig å kjøpe en sånn bil før du har blitt god til å kjøre. Du bør heller kjøpe en bil som koster rundt 100 000! Som f.eks: *Nissan 200sx *Honda Civic *Mitsubishi Lancer *sånne biler.. Men for all del ikke kjøp deg noen Ford.. Blir bare skruing.. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ford.. Blir bare skruing.. du snakker av erfaring ja? finst andre forder enn sierra Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Honda Civic Type R ! http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=411976 1996 Maserati ghibli gt http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=384516 Endret 2. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
johans1 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Skulle hatt meg en Honda CRX,, Men hakke funnet noen brukbare til en brukbar pris,, såh, e da noen som vet om bil til salgs??? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Legg på 175.000,- så får du en nesten spilitter ny Corvette Z06 Ta en titt på denne skjønnheten: http://www.finn.no/finn/car/object?id=4350...715&pos=0&rub=2 Ulempen er at du må kjøre den på prøveskilt hvis du ikke har 600.000,- du vil gi til staten... Men man kommer jo langt med papir, en god fargeskriver, og litt lim Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Mitt råd, ikke kjøp bil til 300000,- Finn noe bra til fornuftig pris. F.eks en vanlig Toyota, Ford, Honda, Opel, Mitsubishi litt på slutten av 90'tallet som er i kjempegod stand og til høvelig pris, som heller ikke er kjørt så veldig langt, det finner du. Ekstra hyggelig er det om du finner noen gamlinger som selger en bil som har stått i garasje og bare brukt til handleturer. Spar litt på pengene, det koster nemlig å HA bilen både i drift og vedlikehold + noe tileggsutstyr kanskje. Hvis du ikke fikser småfeil som kommer etterhvert pga at alle penga er brukt på å kjøpe bare bilen, så spørs det hvor lenge du vil være fornøyd med den... Biler jeg ikke ville ha kjøpt: Skoda, Hyundai, Citroen, Fiat, Kia, Lada, Peugeot, Reanault, Seat, VW. Bilene kan se greie nok ut og gå godt, stortsett alle biler er jo bra når de er nye, men å kjøpe en av disse som er litt forfalt...Nei takk Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Mine personlige valg ville vert: - Mitsubishi eclipse - Nissan 200sx s13/s14 - Honda CRX - Toyota MR2 - Opel calibra - Lotus elise - Porche 911 - Bmw m3 - Suzuki impreza - Golf gti En ting som forundrer meg...Hvordan i all verden kan en "blande" biler som honda, Toyota og de andre "riskokerne" med biler som BMW, porsche osv.....? De kan jo ikke engang sammenlignes! Skjedde noe her nå, så jeg fikk jo ikke kommet med mine Ungdomsbil forslag! Jeg villle nok kjøpt meg en ny Audi A3 1,8T. Og hadde jeg hatt anledning til å putte på et par lapper til, så hadde det blitt enten en ny Audi A4 Limousine 1,8T eller 2.0. Eller en ny Audi A4 Avant 1,8T eller 2.0...I sort metallic, eller en nyyyydelig blåfarge, som jeg ikke vet navnet på... Vet ikke hvor mye ungdomsbil det er, men jeg kjører nå rundt i en 99 mod Passat 1,8T...Dog er det pappa sin som jeg låner.... Endret 8. mai 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 ebso86 - Setter størst spørsmålstegn ved denne "Suzuki impreza" WTF? Hørt om SUBARU? Lenke til kommentar
trra Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Subaru Impreza Gt 2,0 Turbo, Vw Golf4 Gti. Lenke til kommentar
Narmacil Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Kjøper gjerne ikke den corvetten da. Bensinforbruket er bare helt sykt. Kjøp en Camaro eller Monte Carlo SS. Med en 454 eller 461 (er ikke eieren sikker?) som den Corvetten har er det ikke noe du kan gjøre med forbruke enn å justere ned gasseren(e) eller kjøre med "et egg mellom gassen og foten". Kjørte fra Bodø Til Tromsø i fjor og med GRISEFIN kjøring brukte den likevel 1.6 på mila.. Aldri vært så forsiktig på gassen i mitt liv. Har du en stor motor nytter det ikke å ha en annen modell vettu Koster å være kar.. Endret 9. mai 2004 av Narmacil Lenke til kommentar
n0stra Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Er en ganske "nice" Nissan 240SX med Skyline motor og masse anna forsterka snadder og greier (var vel ca 500hk på den), amerikansk importert, NISMO bil. Han sku bare ha en 189 000 for den og den hadde ikke gått langt heller. Var en s 14 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hvem kjøper en ungdomsbil til 300k? Og hvem i SVARTE GRANSKAUEN har så mye penger? Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Banken.. Med fast stabil inntekt går det fint an å låne masse penger og betale tilbake også.. Lenke til kommentar
Dodgy Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Jeg ville nok kanskje gått for en Supra, de er vel å få tak i til en slik pris, skjekket annonsen nå og fant en bra. Men den er svenskregistrert da så jeg vet ikke om de restrende kronene holder til å få den inn i norge? link... til annonse Det er vel det jeg hadde brukt de 300k på selv om jeg synes 300k var litt mye, er heller få ungdommer så får noe sånt. Mer realistisk er vel kanskje opp til 100k? Endret 23. juli 2004 av Dodgy Lenke til kommentar
alexf Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 1. Bilen er svenskregistrert.. legg på en del 100-tusen for norske skilter. 2. Supra med 160.000 km? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg ville valgt mellom Bmw 8-serie, brukt Range Rover, Jaguar XJ, Alfa Romeo 156, Bmw 7-serie, Audi A8 eller den forrige generasjonen Mercedes SL. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 NY Mini Cooper S :dribble: Lenke til kommentar
red_line Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Ford sierra coswort eller toyota supra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå