Gå til innhold

Casemoddere


Anbefalte innlegg

Quote:


On 2002-03-20 11:21, Bøgge Bakken skrev:


Tullprat. Hovedgrunnen til at du skal vinne er at du har ei kul kasse. Kan vere rått og ha luftkjøler også da (Zalman viftene er jo kule). Syns hvordan kassa er modda og lys du har som skal telle.



 

synes ikke det skal telle så veldig mye at du har lys inne i kassa..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Arntfinn skrev (2002-03-20 13:00):


synes ikke det skal telle så veldig mye at du har lys inne i kassa..



 

det viktigste må jo være kreativitet. For at en casemod skal være unik må man finne på ting selv, ikke bare kjøpe inn ting fra forskjellige buikker.

Lenke til kommentar

Er for så vidt litt enig med dere i at lys ikke skal telle positivt aleine. Men, hvis det ser fint ut som et helhetsinntrykk, og lyset der spiller en rolle, kan det jo ikke akkurat være negativt? :smile:

 

Holder på å mekke kassa akkurat nå, og et tips til alle som skal lakkere: bruk maske, noe jeg ikke gjorde med en gang, fysjameg! :razz:

 

Ingen som har et hvitt neonlys liggende de vil ta med på tg? :smile:

Lenke til kommentar

Blei ferdig med kassa mi i går jeg, stressa som en helt for å rekke det i tid til TG. hehe

 

Er første moden min, så den blei ikke no sånn fantastisk pen, men en god start. Fikk plexi gratis hos glassmestern og greier :wink:

 

Har lakkert den i flerfarget mønster, 2X plexi vindu, blå neon, TT silent viking, runde gule IDE-kabler, enermax vifter og kledd hele innsida med asfalt-plater.

 

Orka ikke alt bråket fra FOP-38 vifta lenger! Eneste som plager meg litt er at CPU'en ligger på over 50 grader, det til tross for at jeg har slipt ned kjølern så den blei helt glatt og så lagt på arctic silver.. noen gode tips på hva mer jeg kan gjøre? (1400 266 t-bird@1470)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-22 22:23, thomasr skrev:

Har du sjekka case temp? Prøv å ta av ene sida på kassa (mener selvfølgelig ikke dette som en permanent løsning), se om temperaturen synker mye da. Gjør den det, burde du vurdere å få noe mer kjøling i kassa di.


 

Da droppa den til ca. 46 grader, fortsatt ikke bra, men det hjelper. casetemp datt fra 30 til 25. Har jo forsåvidt no enermax vifter liggende, men ikke plass i det teite kabinettet. Har brukt opp alle vifteplassene allerede (aashima big, bare drit) kanskje jeg bare burde skru opp farta litt...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-19 20:48, bensin16 skrev:

Spar pengene til noen fetere premier til neste år ;D


Jeg har TG billett, men skal ikke dra, i og med flybilletten koster 4000kr i påska!

NO WAY! så langt går jeg ikke for å komme på tg!


Fikk heller investert i P4 NW 1.8GHz og litt sånnt småkos:)



 

hva skal du ha for billetten? selger du den??

 

glem det.. fåkke penger før onsdag allikavæl!

 

[ Denne Melding var redigert av: Arachnid på 2002-03-23 10:56 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...