stuntbiker Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har lastet ned en god del DVD-image til min 160GB eksterne Maxtor harddisk. Har lastet ned ca 80GB. Har nå slettet halvparten, men plassen har fortsatt ikke blitt ledig. Har prøvd å defragmentere disken, men fortsatt har ikke plassen blitt ledig lurer på hvorfor og om d er noe jeg kan gjøre. Er litt kjedelig å ha 40-50GB med ubrukt plass på disken. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Tømt søpplekassa? Hvis du bruker Norton AntiVirus så har den også en "lur" funksjon for å ta vare på filer som ikke er sletta via søpplekassa (tror det var sånn). Sjekk evt. den og hvis den er aktivert (høyreklikk på søpplekassa). Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Sjekk om Norton Protected recycle bin er aktiv, hvis du har norton antivirus da..... Denne holder gjerne på filene, så dem kan opprettes igjen.... Lenke til kommentar
stuntbiker Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Har Norton Antivirus ja, har oxo tømt papir kurven. Men har ikke prøvd å tømme den Recovery søppelkassen!?! Lenke til kommentar
KriB Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvis du høyreklikker på søøppelkassen har du to muligheter for å tømme søppelkassen. Gjør det med begge, så skal alt være ok igjen. Hvis jeg var deg, ville tømt "begge søppelkassene" og så fjernet Norton Recovery, det er bare noe tøys. Pass på at det må gjøres for hver disk /partisjon du har. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Slett alt i x:\recycler\nprotect (Blir det samme som å tømme norton protected files). Det kan gjøres ganske enkelt ved å skrive del x:\recycler\nprotect\*.* i cmd/command. Bytt ut x med den aktuelle stasjonen. Lenke til kommentar
stuntbiker Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Takk skal dere ha!!! Det var den Norton recovery søppelkassen som hadde tatt vare på de sletta filene. Når ej slo av den funksjonen så vart plassen frigjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå