TeSp Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Nå startet jeg opp pcen og fikk en slik Notron antivisurs ting poppende opp. Dette får jeg opp: http://www.home.no/tesp/Shuttle/virusting.bmp Jeg har kjørt full scan of finner viruset.. Men hva skal jeg gfjøre siden den ikke får reparert det? Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Slå av "system restore" og restart, også scanner du og fjerner viruset. System restore: høyreklikk på "min datamaskin" -> egenskaper og finn system restore fanen. Etter det kan du slå på system restore igjen. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Den er der fortsatt.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Avinstaller eDonkey2000, og installer det på nytt. Da blir vel den exe-fila forhåpentligvis sletta.. BTW: Hva er max hastighet du har oppnådd på en download med eDonkey? Min personlige rekord er 75 kB/s, men mistenker at andre har en del høyere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå