Joachim_F Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Selskapet bak onlineverdenen There har bekreftet at de jobber med et svært ambisiøst prosjekt for den amerikanske hæren: Et massivt flerspillerprosjekt som foregår på en virtuell kopi av jordkloden. Les artikkelen her Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Artig konsept da. Ha et onlinespill hvor online-verdenen er en kopi av jorda. Men tror jeg vi foretrekke å spille et mmorpg som har fantastiske verdener, enn å spille i verdenen jeg kjenner... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Dette er jo skummelt. Hvis det virker helt ekte, så kan det jo bli akkurat som The Matrix- er det bare jeg som ser paraleller her? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 De kan da umulig klare å lage en eksakt kopi av slike mega-metropoler som NYC, det vil bare ta altfor lang tid. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 De kan da umulig klare å lage en eksakt kopi av slike mega-metropoler som NYC, det vil bare ta altfor lang tid. eg forsto no det sånn at det var først og fremst landskapet dei vil konsentrere seg om å kopiere, og ikkje nødvendigvis byar. men vist dei skal ha byane heilt nøyaktig må dei hugse å få med dei nye gardinene vi har kjøpt til stua men det er ikkje umogleg at dette "spelet" vert tilgjengeleg for oss vanleg dødelege. tenkt americas army. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 De kan da umulig klare å lage en eksakt kopi av slike mega-metropoler som NYC, det vil bare ta altfor lang tid. eg forsto no det sånn at det var først og fremst landskapet dei vil konsentrere seg om å kopiere, og ikkje nødvendigvis byar. men vist dei skal ha byane heilt nøyaktig må dei hugse å få med dei nye gardinene vi har kjøpt til stua Ja, godt poeng. Men hva hvis de vil øve seg på by-trening da? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 tja.. det går no sikkert ann legge inn eit par byar vist det trengs. men det er vel ikkje så viktig om dei er 100% nøyaktig. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Ikke 100% nøyaktig (altså farger på gardiner, osv), men de må jo lage byene med riktig størrelse på hus og plassere husene korrekt i forhold til hverandre. Slike ting er viktig i millitær sammenheng. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Ikke 100% nøyaktig (altså farger på gardiner, osv), men de må jo lage byene med riktig størrelse på hus og plassere husene korrekt i forhold til hverandre.Slike ting er viktig i millitær sammenheng. det er klart. men eg trur ikkje at dei f.eks lager ein 99% nøyaktig versjon av new york. da det er lite sannsynleg at den amerikanske hæren kjem til å kjempe så mange kriger der. eg trur heller at dei lager ganske nøyaktige byer i utsette områder (iran, irak, midtøsten ol) og så kan dei heller legge til aktuelle byer når/vist det er nødvendig. det er ikkje så mange byar der det er noen reel fare for krig. og då trur eg ikkje at dei vil bry seg med å lage ein så veldig nøyaktig kopi av dei områda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg