razh0r Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Jepp, blir vel nytt kort i starten av neste uke, regner jeg med! Hej!Om du vill så maila og få pakkenummer imorgom e.m. så kan du följe pakken med pakkesporingen. Då ordren er manuellt generert så må vi sende pakkenummer manuellt å og för att ikke glömme dette så maila og påminn oss.. =) Skal vel sende mail imorgen da, for å påminne dem om å sende kollinummeret til meg. Bra service, når man tenker på at jeg får et _mye_ bedre kort! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 hehe..så ikke dato merkinga Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Må bare legge til at... Jeg gleder meg som en unge!! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Update: Fått kollinummer nå, får det vel i starten av neste uke, kanskje i helga, hvis jeg er heldig! EDIT: Hei.Nå er pakken klargjort til sending fra vårt lager. Den har fått kollinr: CS507******DK PS! Pakkesporing på posten sine sider vil ikke fungere før vår speditør har overlevert pakken til godssentralen i Oslo. Forhåpentligvis i morgen formiddag. Endret 17. mars 2004 av razh0r Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 kult!! bra service fra de gutta her da, bare tatt litt tid.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Jepp, var duden som skulle sende varer nedover til sverige som ikke gjorde det i forrige uke. Derfor fikk de først kortet igår. Håper det kommer til Trondheim imorgen, for da kan jeg mest sannsynlig hente det på postkontoret på lørdagen! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Bra at et ser ut som databutikken.com har fått ordna servicen sin. du må for all del s poste her når du får kortet ditt razh0r, kanskje gi en lite brukertest? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Gjett om jeg skal løpe opp til postkontoret imorra! Skal bli deilig å pakke opp, det er noe av det jeg liker best! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hehe. håper det ikke blir noe feil med d kortet da.. tatt seg ut.. er også spent fordi mandag ska æ ta me hovedkort inn på butikken å få nytt.. KANSKJE får æ et bedre et fordi det æ har no va ødelagt da æ kjøpte det, så vi får se.. Digger også å pakke opp ting! se hva som er i pakken! studere cd-rom cover osv.. åsså teste.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Da har jeg hentet kortet. Har kjørt 3dmark03 og fikk 36xx poeng. Skal overklokke litt nå. Skal ihvertfall komme over 4000. btw, fikk med HL2 og Endret 20. mars 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Da har jeg hentet kortet. Har kjørt 3dmark03 og fikk 36xx poeng. Skal overklokke litt nå. Skal ihvertfall komme over 4000. btw, fikk med HL2 og Noen som har det. Selv om du har ventet en god stund på det da Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 fikk du med selve cd'en til half life? trodde ikke det var kommet ut enda? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 fikk du med selve cd'en til half life? trodde ikke det var kommet ut enda? Man får en tilgodelapp på HL2...når det kommer på markedet sender ATI ut kopier til alle som registerer seg med koden på lappen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ja, her sitter jeg igjen. Fikk for noen dager siden retur fra databutikken.com. Det var et St Lab Geforce FX 5600XT. (som manglet video-inn). Når har jeg mailet med kundeservicen og her er loggen.. DATABUTIKKEN: Hej! Det kort du bestillt hade utgått. Vi valde då att sende ett bettre kort till dig men förbisåg dock den detaljen med Videoingång. Om du sender hit kortet og berätter för mig vad du vill ha istedet (inom rimlige grenser) så löser vi det. MEG: Hei, Jeg har funnet disse kortene med video-inn som dere har (på lager?); * MSI GeForce FX5700 256Mb DDR TV-out DVI Video-In RETAIL AGP * GainWard Geforce4 Ti4200-8X Ultra/650-8X XP "Golden Sample" TV/DVI 128Mb DDR DVI TV-out RETAIL AGP * ASUS Radeon 9600XT 128Mb DDR TV-out DVI VIVO RETAIL AGP * ASUS V9560VS GeForce FX5600 128Mb DDR TV-out DVI Video-in RETAIL AGP Hva synes dere som situasjonen? PS: Hvilke adresse skal jeg sende kortet til? DATABUTIKKEN: Hei! Jag sender retursedel till dig med brev idag så du slipper returporto. Pakken är adressert till mig så jag kommer att sende nytt kort till dig så fort det kort du fick kommer mig tillhanda. Vad säger du om dette kort: ASUS V9560VS GeForce FX5600 128Mb DDR TV-out DVI Video-in RETAIL AGP ? MEG: Hei, Kan du sende ASUS Radeon 9600XT 128Mb DDR TV-out DVI VIVO RETAIL AGP istedet? Du kan sende det i oppkrav på 200 kroner. DATABUTIKKEN: Hej! Jag sender dette kort istedet uden kostnad för brydderiet. Jag sender retursedel till dig som redan er ifylld. Med adress og allt. Ja.. Er sånn passe hyper/glad nå.. Databutikken.com EDIT: Kortet jeg får Dæven......heldig du! Ser det er bra service der......jeg skal nok begynne å handle der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå