razh0r Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Ja, her sitter jeg igjen. Fikk for noen dager siden retur fra databutikken.com. Det var et St Lab Geforce FX 5600XT. (som manglet video-inn). Når har jeg mailet med kundeservicen og her er loggen.. DATABUTIKKEN: Hej! Det kort du bestillt hade utgått. Vi valde då att sende ett bettre kort till dig men förbisåg dock den detaljen med Videoingång. Om du sender hit kortet og berätter för mig vad du vill ha istedet (inom rimlige grenser) så löser vi det. MEG: Hei, Jeg har funnet disse kortene med video-inn som dere har (på lager?); * MSI GeForce FX5700 256Mb DDR TV-out DVI Video-In RETAIL AGP * GainWard Geforce4 Ti4200-8X Ultra/650-8X XP "Golden Sample" TV/DVI 128Mb DDR DVI TV-out RETAIL AGP * ASUS Radeon 9600XT 128Mb DDR TV-out DVI VIVO RETAIL AGP * ASUS V9560VS GeForce FX5600 128Mb DDR TV-out DVI Video-in RETAIL AGP Hva synes dere som situasjonen? PS: Hvilke adresse skal jeg sende kortet til? DATABUTIKKEN: Hei! Jag sender retursedel till dig med brev idag så du slipper returporto. Pakken är adressert till mig så jag kommer att sende nytt kort till dig så fort det kort du fick kommer mig tillhanda. Vad säger du om dette kort: ASUS V9560VS GeForce FX5600 128Mb DDR TV-out DVI Video-in RETAIL AGP ? MEG: Hei, Kan du sende ASUS Radeon 9600XT 128Mb DDR TV-out DVI VIVO RETAIL AGP istedet? Du kan sende det i oppkrav på 200 kroner. DATABUTIKKEN: Hej! Jag sender dette kort istedet uden kostnad för brydderiet. Jag sender retursedel till dig som redan er ifylld. Med adress og allt. Ja.. Er sånn passe hyper/glad nå.. Databutikken.com EDIT: Kortet jeg får Endret 20. mars 2004 av razh0r Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Ja, vet. Har aldri hatt problemer med returer osv hos databutikken.com. Gleder meg virkelig til jeg får dette kortet, det er ihvertfall en god del bedre enn GeForce FX 5600XT Lenke til kommentar
fAight Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 ikke flå skinnet før bjørnen er skutt! har du fått sporingsnummer eller andre indikasjoner på at du får pakken snart? brått tar det noen måneder... Uansett, grattis Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 ikke flå skinnet før bjørnen er skutt! har du fått sporingsnummer eller andre indikasjoner på at du får pakken snart? brått tar det noen måneder... Uansett, grattis Jeg skal få sendt en lapp i posten med adresse osv. Sender da kortet til han, og han skal sendte kortet oppover til meg direkte med engang han får det. Mulig han sender det hvis jeg gir han kollinummer når jeg har sendt pakken, slik at begge sender ca. samtidig. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Meget bra service av Databutikken må jeg si Lenke til kommentar
fAight Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 -razh0r- hvordan er statusen på pakka di? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Har sendt nedover kortet.. Den ligger Ankomstregistrert i Oslo. Den har gjort det i tre dager nå.. Jeg sendte mail til databutikken.com og spurte om de sendte pakken snart og når de skulle hente pakken. De svarte at de kom til å få den i starten av neste uke, og ville sende pakken med en gang de hadde sjekket at jeg hadde sendt samme kort tilbake (FX5600XT) Så det er vel posten som er treg.. Skal få meg kollinummer på pakken når de sender den ihvertfall. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) 01.03.04 07.37 ANKOMSTREGISTRERT 0024 OSLO ennå.. (Det er skjermkortet jeg sender nedover.. Når de får kortet, sender de R9600XT-kortet oppover..) Endret 5. mars 2004 av -razh0r- Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Bra service da! oppdatering? har de fått kortet ditt? ThaAndre Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Den står fortsatt på Ankomstregistrert i Oslo. Skal sende mail nå, så får vi se hva de skriver tilbake. Kan sikkert poste det her etterpå. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Sendte mail istad, her er "loggen" MEG: Hei, Når har jeg ventet ganske lenge på kortet mitt. Det står at det fortsatt ligger i Oslo, så jeg lurer på om dere skal hente det snart? DATABUTIKKEN: Hei. Vi henter ikke kortene i Oslo. De blir videresendt derfra til vårt lager i Sverige. På pakkesporingen til posten vil det se ut som om pakken blir liggende der, men den blir sendt videre med vår speditør. Det er årsaken til at pakkesporingen ikke oppdateres. Erstatingskortet vil bli sendt så fort pakken er mottatt i Sverige. MEG: Hei igjen, Godt å høre. Vil jeg få kollinummeret tilsendt via mail når dere sender returkortet fra Sverige? DATABUTIKKEN: Hei igjen. Det skal bli sendt på mailadressen som står registrert på deg ja. Det forklarer vel hvorfor det har stått "Ankomstregistrert Oslo" ganske lenge nå.. Håper de sender det fra Sverige snart, jeg vil ha kortet mitt! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Skjønner jeg godt Men åssen er det med porto pris på databutikken.com i forhold til feks komplett og Microplex? er det veldig mye dyrere iogmed at det er i fra sverige det sendes? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg vet ikke helt, men jeg tror de har bygd ut i Norge også nå, slik at returer skal ta kortere tid. (se denne tråden) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 UPDATE: MEG: Hei. Jeg lurer på om jeg kan få status på pakken. Har kortet i hele tatt blitt mottatt i Sverige snart? Det har tatt veldig lang tid synes jeg. Jeg har sendt returer som måtte til Sverige før, og det tok ikke så lang tid som det har gjort nå. Hadde vært fint om kortet kunne blitt sendt snart. DATABUTIKKEN: Hei. Beklager den lange ventetiden. Speditøren som sender varene fra godsentralen i Oslo hadde ikke sendt over varer forrige uke, så kortet ble dessverre en uke forsinket der. De har sendt varer denne uken, så kortet ankommer enten i dag eller i morgen. MEG: Hei. Det var godt å høre. Da håper jeg skjermkortet (ASUS Radeon 9600XT) blir sendt i denne uken. Da jeg sendte retur før i år, ble den behandlet i Norge. Hvorfor skjer ikke dette med dette kortet også? DATABUTIKKEN: Hei igjen. Årsaken til at dette kortet ble sendt direkte til Sverige er at du hadde en egen avtale med Tony som jobber på vårt hovedkontor i Sverige. Det er også han som har fikset deg et meget godt erstatningskort. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Enda en oppdatering: DATABUTIKKEN: Hei! Ditt kort er nu mottat här og det kort du ville ha istedet blir sent fra oss imorgon. Med vänlig hälsning Tony/Kundtjänst datorbutiken.com Da får jeg vel kollinummer i morgen da! JIPPII!!! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 høres bra ut!! tror jeg skal bruke databutikken.com når jeg skal bestille ting... hehe Lenke til kommentar
fAight Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) ...nesten gått en måned nå, men da ser det ut som at det går bra, razhor. Good for you Lykke til videre EDIT: MrX_: kortet blir jo sendt fra sverige imogen... Endret 16. mars 2004 av ridgea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå