Illmatic Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 yo jeg trenger en del ny hardware til pc'n min, har athlon 1203 mhz, 512 mb sd-ram, geforce 2 kort... burde jeg kjøpe en helt ny pc eller oppgradere??? uansett vil jeg ha en bra athlon 64 cpu. hvilke andre komponenter anbefaller dere??? takker og bukker for alle svar Lenke til kommentar
Ender Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Dersom du skal ha amd64-cpu må du også byta ut hovedkort og ram.. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har ikke du hatt en tråd om dette tidligere? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 det stemmer stig w, men nå vurderer jeg å oppgradere og bruke resten av pengene på dv kamera. i den forrige tråden fikk jeg ingen hjelp om andre komponenter Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Sjekk hovedkortet ditt. Om du kan kjøre XP prosessor på det, invester i en XP 2600+ prosessor og kjøp deg et ATI Radeon 9600 XT og behold alt det gamle, da har du en "ny" maskin for under 2000,- Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 tviler på at det funker på hovedkortet mitt...er ikke noe kjent hovedkort heller, tror det var et av de første til athlon cpu'er. må jeg ha ny vifte, ram og strøm. har forresten windows me. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Tror rett og slett jeg hadde mekket en ny. Behøver ikke koste all verden. Kanskje du kan bruke den gamle kassa di? Men poweret blir kanskje dårlig... Nei, spar til ny PC. Hvis du må ha så mye nytt, hadde jeg ikke giddet å klatte med den gamle. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hadde det vært meg hadde eg nok kjøpt ny PC. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) kjøp nytt hovedkort, ny ram, ny psu, ny cpu, ny cpu-kjøler, og nytt grafikkkort. så klasker du det inn i det gamle kabinettet... er gjort på halvannen time, og du har spart en haug med gryn. (vet det for jeg har gjort det selv. pc'n min er i ett gammelt compaq kabinett fra den tiden PIII-500 var toppmodellen.) edit: glemte noe 2. edit: skrivelefi Endret 24. februar 2004 av kakk Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 kjøp nytt hovedkort, ny ram, ny psu, ny cpu, ny cpu-kjøler, og nytt grafikkkort. så klasker du det inn i det gamle kabinettet... er gjort på halvannen time, og du har spart en haug med gryn. (vet det for jeg har gjort det selv. pc'n min er i ett gammelt compaq kabinett fra den tiden PIII-500 var toppmodellen.) edit: glemte noe 2. edit: skrivelefi Ditt lille troll! Hvorfor skal man ikke bruke 700 spenn på ett fett kabinett når du allikevel bruker nesten 10000,- på ny maskin? Du bytter jo ut alt på maskina allikevel når man kjøper det du har kjøpt. Og en ny større hd koster jo sikkert 500,- Cd-spillere/brennere tar man selvfølgelig med inn i den nye maskina, disse har jo standard størrelser. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 hvis du skal bytte ut så mye som trollet foreslo kan man like gjerne kjøpe ny pc, bare tenk hvor nyttig det er med garanti og forsikring når ett eller annent går til ******. hvor mye cash må jeg ut med for en klikker's pc med athlon 64 fx cpu??? Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg hadde en lignende pc som du har nå. Kjøpte meg ett dugelig grafikkort (sapphire 9600 pro) og har videre tenkt å bytte ut hovedkort og cpu, og borre noen hull på kabinnet mitt å sette inn noen vifter. Ram kommet da også. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) jeg var innom komplett.no ( kommer sikkert til å shoppe der) og så en athlon 64 3000+ pc til 10000. hvor lenge vil denne holde før jeg må oppgradere? burde jeg satse på denne eller fx cpu'en? hva med athlon 64 3200+? ps: så også en annen til 14000, kan ikke dere se litt på disse og gi meg deres mening. på forhånd takk Endret 26. februar 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå