einaren Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Som topic-en sier. Jeg drømmer om en ekstramodul til HP Deskjet 930C for enkelt å kunne skrive ut to-sidige utskrifter. Jeg vet det finnes, men jeg finner det ikke til salgs noe sted. Noen som vet hvor? Det må være på nettet, i Stavanger eller i Bergen.. mvh einaren! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 -Feilpostet Dette har ingentning med annet om hardware å gjøre! Vi har et forum for skrivere, flyttes til Fotoskrivere, utskrifter, papirkopier! Pass på neste gang at du poster riktig! Lenke til kommentar
einaren Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 vel, jeg lette, men jeg fant ikke denne skriver-kategorien, og det ser ikke ut til at noen andre gjør det heller og kjære Gef, en printer er da hardware, er det ikke..? men poenget er: er det virkelig ingen som vet hvor en slik modul fåes tak i? Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg har ikke prøvd selv, men er det ikke slik at du bare kan ta ut den hyllen mellom innkommende og utgående ark, slik at arkene automatisk havner tilbake i arkmateren når de er skrevet ut, og så kan skrives på den andre siden? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg anbefaler deg å ringe 815 62 070 (lokaltakst), HP sitt supportnummer for skrivere. Der spør du etter en såkalt duplexmodul (som har delenummer C6463A). Mer info på HP PartSurfer. Lenke til kommentar
slie Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 jeg kan nok skaffe, om jeg ikke allerede har på lager. Jeg vet jeg har en til 9xx serien, men husker ikke om den går til alle, og jeg har til psc serien. send meg en mail på [email protected] så skal jeg få sjekket det opp for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå