jonpet55 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Det første displayet på 1x16 kjøpte jeg på QXL, det som er på disse bildene (2x16) kjøpte jeg på Elfa. Jeg anbefaler forresten å ikke kjøpe dette. Det kostet 20 kr mindre enn et annet, og de pengene skulle jeg såklart spare inn. Sannheten var at for de 20 kr hadde jeg fått et display som synes fra alle vinkler. Det jeg har nå kan kun sees rett forfra. Det displayet som skal sitte i Alubay er på 20x4, og er kjøpt fra hammar.no. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg kom nettopp på en smart ide: Floppyen ser ikke direkte vakker ut, så jeg ville egentlig hive det ut. På en annen side har jeg serial-ATA drivere på diskett, så jeg trenger det de gangene jeg legger inn XP på nytt. Resultatet ble dette: Fronten klipses jo enkelt av ved å trykke inn på begge sider, så det virker supert dette... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Floppy-løsningen er kurrant den Serlig siden den ikke blir brukt til annet en sata-drvere. Flott at du vil lage en grundigere beskrivele til oss av led-display, det setter jeg pris på Endret 26. januar 2005 av clvn Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Vendur??? hvem/hva er det....Remote wonder??? hvem/hva er det.... Btv... døds bra prosjekt.... utroli flink til å skjere hull..... "sende kabinettet sitt til jonpet55".... Vendur er et firma som selger HTPC tilbehør\kabinetter. Adressen til siden deres er utrolig nok vendur.no... Remote Wonder er en RF (går på radiosignaler istedetfor IR, slik at den passerer vegger osv.) fjernkontroll som opprinnelig selges med AIW kortene til ATI. Jeg er veldig fornøyd med den. Ellers takk for respons... Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Nå har jeg laget en "guide" i Alubay-loggen, for de som ønsket det. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 har du link til Alubay-loggen??? hadde vært fint Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Alubay logg Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 jøss det gikk fort.... Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 jøss det gikk fort.... Hehe... Skal jobbe på et NRK-verksted i arbeidsuke neste uke, og derfor tenkte jeg å benytte anledningen til å fortsette på alubay der. Masse proffe metallfreser, kappemaskiner, bøyemaskiner osv... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Bruker floppyen min når jeg skal installere windass på SATA'n og flashe BIOS, men jeg kobler den bare til når jeg bruker den. Hvis klarer å legge kablene sånn at de ikke synes så godt er nok løsningen din bedre. Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 oyyyyy oyyyyyy oyyyy driit bra arbeid likte den lille skjermen din nice gjort. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 oyyyyy oyyyyyy oyyyy driit bra arbeid likte den lille skjermen din nice gjort. Hehe... Takk for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå