Gå til innhold

Hjemmelaget baybus med LCD, 120mm hull, vindu m.m.

Anbefalte innlegg

Det første displayet på 1x16 kjøpte jeg på QXL, det som er på disse bildene (2x16) kjøpte jeg på Elfa. Jeg anbefaler forresten å ikke kjøpe dette. Det kostet 20 kr mindre enn et annet, og de pengene skulle jeg såklart spare inn. Sannheten var at for de 20 kr hadde jeg fått et display som synes fra alle vinkler. Det jeg har nå kan kun sees rett forfra.

Det displayet som skal sitte i Alubay er på 20x4, og er kjøpt fra hammar.no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kom nettopp på en smart ide: Floppyen ser ikke direkte vakker ut, så jeg ville egentlig hive det ut. På en annen side har jeg serial-ATA drivere på diskett, så jeg trenger det de gangene jeg legger inn XP på nytt.

Resultatet ble dette:

6m.JPG

7m.JPG

Fronten klipses jo enkelt av ved å trykke inn på begge sider, så det virker supert dette... :p

Lenke til kommentar

Floppy-løsningen er kurrant den :) Serlig siden den ikke blir brukt til annet en sata-drvere.

Flott at du vil lage en grundigere beskrivele til oss av led-display, det setter jeg pris på

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Vendur??? hvem/hva er det....

Remote wonder??? hvem/hva er det....

Btv... døds bra prosjekt.... utroli flink til å skjere hull..... "sende kabinettet sitt til jonpet55".... :thumbup:

Vendur er et firma som selger HTPC tilbehør\kabinetter. Adressen til siden deres er utrolig nok vendur.no... ;)

Remote Wonder er en RF (går på radiosignaler istedetfor IR, slik at den passerer vegger osv.) fjernkontroll som opprinnelig selges med AIW kortene til ATI. Jeg er veldig fornøyd med den.

Ellers takk for respons... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...