Frugy Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Er runde IDE-kabler noe bedre eller dårligere enn vannlige kabler? Har hørt fra noen at de blir fort ødelagt. Noen som har erfaringer med disse? Har litt lyst på disse, da kan jeg ha mer orden inni maskinen, og snurre neon-ledninger rundt selfølgelig Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Bruker det selv, ingen problemer her... O_0 Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Opplever det også helt problemfritt... Samtidig må jeg si at de gamle nok er mer holdbare, men om du bruker dem til det du skal og ikke til å henge tunge gjenstander i skal det ikke være et problem. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 brukt samme kablene i flere år nå (runde altså) ingen problem. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Runde kabler er en fryd. Takket være runde kabler får jeg lufting. Har hatt rund LVD-kabel i over et år nå. Disse kablene er enda lettere å ryke enn P-ATA kabler, og de har holdt bra. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Bruker runde kabler pga. luftgjennomstrømning og temperatur (liker ikke viftestøy), og har erfart at det er varierende kvalitet på "stroppen" man trekker dem ut med. Jeg anbfaler ikke å kjøpe runde kabler på Clas Ohlson, da de etter min erfaring ryker fort. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 jeg har hatt runde kabler lenge, det blir mye mer ryddig med dem å dem ser også tøffere ut. har ikke hatt noe problem med mine enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå