BoardkilL Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det er ikke mange månedene siden konsolleiere fikk hive seg over det fjerde Colin McRae-spillet. Nå nærmer det seg endelig slipptid for PC-versjonen og vi har fått herje med en testversjon. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Håper bare at det går an å bruke ratt på en fornuftig måte. Det var ikke lett i CMR3. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Håper bare at det går an å bruke ratt på en fornuftig måte. Det var ikke lett i CMR3. Jeg kjørte fint med ratt i denne testversjonen. Det manglet litt FF-effekter på noen av banene, ikke minst gjaldt dette på asfalt. Dette blir garantert fikset før den ferdige versjonen kommer i butikkene. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Godt de har MP igjen. Det er utrolig artig å kjøre rally med flere spillere Lenke til kommentar
lubb Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Håper de har like god force-feedback i denne versjonen som det var i toeren. CMR3 ristet det bare i rattet nå og da, kjedelig Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 CM3 synes jeg er seriens svakeste utgivelse til nå. Jeg har ikke fått prøvd konsollversjonen av CM4, men må si at jeg ser litt lysere på et nytt rally spill i serien nå som multiplayer er tilbake Lenke til kommentar
HWE Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Håper bare at det går an å bruke ratt på en fornuftig måte. Det var ikke lett i CMR3. Jeg kjørte fint med ratt i denne testversjonen. Det manglet litt FF-effekter på noen av banene, ikke minst gjaldt dette på asfalt. Dette blir garantert fikset før den ferdige versjonen kommer i butikkene. Ingenting blir garantert fikset når det gjelder codemasters... Men nå er det like før demoen kan lastes ned, spent på å se om de har fått det til denne gangen. Håper det Lenke til kommentar
oysteini Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det jeg er mest spent på er om de endelig har fått fikset Multiplayeren slik at den synkroniserer skikkelig. Både i Colin 1 og 2 kunne man vinne med 2-3 sekunder over "skyggen" men allikevel måtte man se seg slått i etterkant når tidene ble synkronisert. Dette var til tider utrolig irriterende!! Når de i tillegg lurer seg unna "collision detection" osv, burde de i det minste klare å fikse dette. Uansett blir colin 4 en stor opptur sammenlignet med 3'ern for oss som nesten utelukkende spiller med venner over nettet, gleder meg til å teste ut demoen Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det var godt å høre at det funket med ratt. Men jeg må si som hwe, at jeg er litt skeptisk til Codemasters. For min del spiller det egentlig ikke så stor rolle uansett. Jeg har det til X-Box`n, så jeg kjøper nok ikke dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg