tommelomm Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hei Jeg er helt grønn på data og håper noen kan hjelpe meg med dette. Jeg har akkurat bestilt bredbånd fra NextGenTel og jeg har ISDN i huset fra før. Jeg er blitt fortalt at det ikke er nødvendig å få en installatør til å komme for å sette opp den nye bredbåndsmodemen. mitt spørsmål er hvordan gjør jeg dette og blir det kluss med ISDN linjen min da? Håper dette ikke er et dumt spørsmål. T Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 NGT har ingenting med ISDN'en i huset å gjøre, det skal være montert en "boks" i veggen med uttak til NGT modemet, og det er denne du skal koble modemet opp til Lenke til kommentar
gik Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Med i den pakka di så skal det følge med et ark som NGT har skrevet som hvis du følger den til punkt å prikke så kan du ikke gjøre feil...eller så kan du: RTFM! (Read The F****** Manual) Endret 24. februar 2004 av gik Lenke til kommentar
Rame Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Sant nok er det bare å følge manualen. Er det forøvrig noen som har et koblingskjema / manual til kobling av NGT modem til ISND boks uten plugg, da dette ikke beskrives i manualen fra NGT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå