Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

POPUP !


Anbefalte innlegg

Uff Nå er jeg lei :sad:

fan også man kan jo ikke engang gå på en internettside alla itavisen.no eller digi.no ,sol.no

uten att det spretter opp en popup :sad:

nei nå driter jeg i de sidene , jeg boikotter,

de er herved slettet fra mine favoritter.

Bruker kun hardware.no til info om data nå :grin:

Dere ruler , ikkeno popupfanskap og fine og oversiktlige sider :grin:

PS: syntes det er helt greit med "store" reklamer bare den kan holde seg på "orginalsiden" og ikke tvinge meg til ekstrajobbing (lukking av popup)

Så folkens jeg oppfordrer alle til og boikotte sider med popups , ja det er kun negativ reklame og forstyrrer surfingen :sad:

ja vis man har en side åpen og det spretter opp en popup mens man er på eks mirc og skriver en melding

så blir hele merkingen der man skriver melding borte,

 

FUCK DISSE POPUPENE :mad:

KAN IKKE REKLAMEBRANSJEN SKJØNNE DET ATT DET ER NEGATIV REKLAME OG MEGET FORSTYRRENDE OG PÅ GRENSEN TIL "INNBRUDD" MED POPUP :sad:

_________________

eyeflash.gif

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-03-19 17:51 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

enig i at popups er irriterende, men finnes vel noen gratis apps som hindrer dem i å poppe opp?? Selv surfer jeg med Opera, og har satt den til ikke å tillatte sprett-opp vinduer, noe som funker som f***.

 

Forøvrig en meget lite informativ tittel på denne tråden :wink:

Lenke til kommentar

1. bruk opera.

2. pop-up er bedre enn den føckings svære reklame greien som dekker halve siden hos pcworld.no og itavisen.no ! (itavisen pleier ikke å ha popup forresten... har hendt at telenor har poppet opp, men sjelden.)

 

når det popper noe opp er det jo forsåvidt bare å trykke ctrl-w(alt-f4 i iexplorer) i opera. du kan også velge at de skal poppe opp i bakgrunnen, slik at de ikke forstyrrer mens du leser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...