Gå til innhold

Blir dette en bra PC?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å skaffe en ny PC, men den må ikke være alt for dyr. Har fått litt tips angående disse porduktene.

MultiCom midi ATX transparent sort m/lys 499.00

Soyo Bayone AVI Plus frontpanel 199.00

SeaSonic Ss-350Ft 350W Super Low Noise 599.00

Leadtek WinFast TV2000 XP Expert 649.00

Sapphire Radeon 9200SE Atlantis 128MB 464,10

AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz - Socket A 333MHz, 512KB Barton 795,00

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond - 32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz) 905,44

Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort Socket A - nForce2 Ultra400/MCP-T,GbLAN,Firewire 1 027,39

Priser og produkter er hentet fra Multicom.no og Komplett.no

I tillegg til dette vil jeg kjøpe en DVD-RW og en CD-rom.

Trenger ikke noe supert skjermkort da jeg ikke spiller noe særlig på PC. Lurer på om disse passer godt sammen, og eventuelt om noen har forslag til endringer.

Endret av stclem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bor i Bergen ikke sant?

Kjøp ifra www.flexi-data.no isåfall ;)

Kjøp en Corsair 512mb pc2700LL istedenfor den du har satt opp.

Jeg ville også gått for ett raskere grafikkort, 9600pro f.eks, da har du en veldig bra pc.

kan ta bort frontpanel, kjøpe litt billigere psu og droppe det leadteak kortet (behold det hvis du mener du trenger det :p) så skulle du ha spart inn nok til det skjermkortet jeg nevnte.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Beste er hvis du gir oss en ca pris, så kan vi se om oppsettet ditt er maks til den prisen, eventuelt sette opp noen forslag.

Lenke til kommentar
Beste er hvis du gir oss en ca pris, så kan vi se om oppsettet ditt er maks til den prisen, eventuelt sette opp noen forslag.

Min ca pris ligger på 5000,- men gjerne litt lavere.

HD, DVD-Rw, tastatur, mus har jeg fra før.

Trenger ikke verdens beste grafikk da jeg spiller utrolig litte på pc, og de spillene som spilles klarer fint å kjøre på dagens 64 mb kort.

Ønsker det kabinettet som er funnet, og en stillegående strøm.

Lenke til kommentar

Tja, likte ganske godt oppsettet du hadde der oppe, men et forbedringspotensialet er det. Vet ikke om du skal klokke, så hvis du skal er et Abit NF7-S v2.0 bedre. Skal du ikke trenger du ikke winbond på minnet. Kjøp 2x256 hvis du ikke har planer om oppgradering, for da kan du utnytter Dual Channel på kortet. Ellers så burde du velge GeForce FX5200 128MB som du får til 600kr. Kabinettet vet jeg ikke noe om, men hvis du har mulighet så velger du Aopen H600B, da slipper du kabinett og PSU utgifter siden det er et til 700kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...