*Magnus* Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hei. Broren av en kompis av meg på 11 år, har så lyst å spille Silent Hill 3 ( som jeg digger ) men broren hans vil ikke la han spille det før han vet aldersgrensen... å han har ikke internett... så jeg skule spørre får han. er det noen som vet aldersgrensen på det ? -takk Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 SH3 har 18 års aldersgrense, noe som er forståelig! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 SH3 har 18 års aldersgrense, noe som er forståelig! ok takker. da trur jeg ikke han lar broren hans spille det Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 SH3 har 18 års aldersgrense, noe som er forståelig! Ehhh trur du tar feil der jeg.Så nettopp på cover og det er 15 års aldersgrense! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Uansett, han vil ikke ha mye glede av det. Spillet er laget for voksne spillere og en 11 åring vil ikke skjønne alle elementene i spillet, som story og skumle psykologiske faktorer som kan skremme livet av en voksen/ungdom men som et barn ikke fatter. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Uansett, han vil ikke ha mye glede av det. Spillet er laget for voksne spillere og en 11 åring vil ikke skjønne alle elementene i spillet, som story og skumle psykologiske faktorer som kan skremme livet av en voksen/ungdom men som et barn ikke fatter. Det er sant Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Uansett, han vil ikke ha mye glede av det. Spillet er laget for voksne spillere og en 11 åring vil ikke skjønne alle elementene i spillet, som story og skumle psykologiske faktorer som kan skremme livet av en voksen/ungdom men som et barn ikke fatter. Er enig med deg der jeg også Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Uansett, han vil ikke ha mye glede av det. Spillet er laget for voksne spillere og en 11 åring vil ikke skjønne alle elementene i spillet, som story og skumle psykologiske faktorer som kan skremme livet av en voksen/ungdom men som et barn ikke fatter. Er også enig med det du sier, men det finnes nok av grafiske uttrykk og referanser i spillet som ethvert barn vil kunne forstå, derfor et spill jeg ikke vil anbefale noen å kjøpe til barna sine.... Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg er 18 og jeg ble pissredd av å spille det spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå