FaBiCon Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 jeg skal kopiere noe fra en ftp server over til min harddisk. MEN det legger seg på den C:disk hvor jeg har windows. det står at den skal legge det i F.disken men tar opp masser av plasss på C: noen som kan hjelpe meg?? går tom for plass på den lille disken. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) FTP klienten du bruker legger filen(e) du laster ned i en 'temp' katalog på C: før den deretter kopierer filen(e) til målet du har valgt, sansynligvis Documents & Settings/Local Settings/temp eller noe slikt. Se i instillingene til FTP-klienten om du kan endre temp-mappe Endret 24. februar 2004 av CerveZa_ Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 oki. han er ikke å få tak i nå. men takk' Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 mener du at dem legger seg i den mappa som heter cookies?? går det ann og sperre den fra og gå innom min C disk?? jeg ahr ikke tilgang til og endre på FTP serveren.. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 I programmet du bruker for å koble deg til FTP serveren, gå inn på innstilingene i dette området og let etter Temproary-directory, temporary-storage, temp-folder, eller noe lignende. Jeg mener at det er mulighet for at FTP programmet du bruker kanskje legger filene du laster ned i en mappe kalt 'temp' en plass på C:, når filene er ferdig lastet ned så kopierer det de over på F: (og sletter de som ligger i "temp" på C:) Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 JAA. jeg fant temp mappa,den var skjult. jeg bruker ikke noe program skjønner du. er det noen annen måte jeg kan endre dette på?? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Du har en user variabel på windowsen din . Høyreklikk "my computer" properties - advanced- enviroment variables . TEMP=%USERPROFILE%\Local Settings\Temp Eks. du er logget inn som harald userprofile temp er da: C:\Documents and Settings\harald\Local Settings\Temp All nedlasting via internet explorer mellom lagres (streames) her til hele filen er mottatt , ført da blir den lagt/kopiert til F: eller hva du har spesifisert . Temporær endring Høyreklikk "my computer" properties - advanced- enviroment variables . Sett f:\temp f.eks og opprett mappe = temp på f: Endret 24. februar 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 kan jeg endre navn på harddisken?? så en annen disk som er større er C: ?? Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 nå har jeg prøvd det du sa. får se om det går utover C disk nå da. tusen takk for alle svar. tokk i et 15 før jeg fikk svar vettu. s SNILLE GUTTER DET.. Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 neii. plassen på C: disk går fortsatt nedover... more help? Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 nå har jeg gjort det riktig tror jeg. men det går fortsatt ikke, hva skal jeg egentlig gjøre?? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg har enda ikke sett Overklokking.no holde på med FTP-overføring. Post flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå