asware Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hei... Har litt problemer med en pc jeg har her. PCen vil ikke slå seg helt av. Etter at windows har avsluttet kommer det bare opp sånn derre: "Det er nå trykt å skru av maskinen" (Husker ikke helt hva som står...). Har win XP. Men det som er rart er at jeg har en akkurat lik PC som skrur seg helt av("kutter" strømmen på pcen når jeg har avsluttet windows. Det er dette jeg vil skal skje.). Det er samme Windows og jeg kan ikke finne forskjeller i biosen... Noen som skjønner problemet og kan hjelpe? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Du nevner ordet "Windows" mange ganger i tråden og det er da kanskje et råd å se seg bedre om etter et forum kalt Windows? Flyttes Lenke til kommentar
atlef Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Se om denne artikkelen kan hjelpe deg. Mvh Meg. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Gå til strøalternativet i kontrollpanelet. Finn avmerkingsboksen som det står APM (Automatic Power Management), og merk av den. Da funker det tenker jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå