stoffix Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) det minner meg om noe.. jeg har spillt en demo av noe som heter zork og et-eller-annet.. det var akkurat samme opplegget.. lurer på om det går an å laste ned.. begynner vel å bli litt gammelt.. men alikevel.. *Edit* fant ut hvor jeg har prøvd demoen, og når den er ifra.. ca.. fant en cd fra komputer for alle, og der var den demoen.. cd'n fulgte med nr 5 i 98... spillet heter: Zork the Inquisitor.. må finne ut om det går an å laste ned fullversjonen.. Endret 7. mars 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) batteriet kommer ikke fram selv om jeg trykker 99999999 ganger i hjørnet den edit : fant den, men jeg får ikke skrutrekkeren ut av safen. den bare lukker seg når jeg trukker på den. Endret 7. mars 2004 av ballemann Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 jeg kom ut av rommet! =) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Endelig ute av det **** rommet! Lenke til kommentar
Leonin Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Arghh!! Jeg klarer ikke det med krysset! Hva skal jeg gjøre? Idè: Samle alle slike spill her på denne tråden! Hva synes dere om det? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Du må vente til videoen er ferdig og deretter klikke på krysset. Lenke til kommentar
Asùnaro Valinòrè Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg greide det, jeg er best! Jeg brukt bare 3648738688 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå