darkness| Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 jeg får ikke opp den siden.. hm.. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Mcgyver kan ikke stille opp mot en hel bråte med datanerder, han hadde vært eid med den hockeysveisen! Måtte bare quote den.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 jeg får ikke opp den siden.. hm.. URLen på arket? Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Mcgyver kan ikke stille opp mot en hel bråte med datanerder, han hadde vært eid med den hockeysveisen! Måtte bare quote den.. Hehe, alle vet jo at Macyver er master Uber geeken, ingen eier macyver. Og macyver hadde foresten overclocket den filmviseren ved hjelp av senga, og smeltet ned døra med den. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 I'm OUT Tok alt fram til safen på 5 min, men så måtte jeg krype til korset og lese hvor jeg fant safen Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Smart feilsporing med CD coveret. Nei egentlig ikke. Tomt cover. Hvor leter man da etter cd? Jo i spilleren. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Smart feilsporing med CD coveret. Nei egentlig ikke. Tomt cover. Hvor leter man da etter cd? Jo i spilleren. He he he... Du har helt rett. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Smart feilsporing med CD coveret. Nei egentlig ikke. Tomt cover. Hvor leter man da etter cd? Jo i spilleren. He he he... Du har helt rett. Men det var da ingen CD i spilleren, eller? Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 en nøkkel kanskje...... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Der! God natt... Trur jeg klikket som en annen mokkis for å finne safen, satt med en nål og hold der for hvergang jeg skippet de siste sekundene så landet jeg ved døra. Hadde t.o.m. merket skjermen med en liten penn. Gikk faan ikke... Men takk gud... nå legger jeg meg, natta ! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 en nøkkel kanskje...... Nei? Jeg fant Britney Spears In The Zone der. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 pssh dette var jo lett, brukte bare 2 min på å komme meg ut. men det var ikke første gangen jeg klarte det Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Nå har jeg 3 nøkler (en sølv, en gull og en "ordinary"), har boksen, videoen, cd casen, papirlappen med url'n og ringen...im STUCK! Edit: Mangler bare metal pinnen nå *begynne å trykke som en gal* Edit2: Fant den !! Men nå får jeg ikke til det stygge krysset!! Edit3: jeg gir opp det krysset!! det er der i kun 0.SVISJ jo..umulig å treffe det... Endret 5. mars 2004 av MrX_ Lenke til kommentar
Opus Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Vent med å trykke til filmen er slutt. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Men da hoppern bare tilbake igjen til den stygge cd spillern!! Lenke til kommentar
jøran Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg har klart spillet ! Det er da ikke så vanskelig ?! Noen andre som har "vunnet" det ? Lenke til kommentar
Term Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 ah tok meg litt til å finne metall stikken og safen, men resten fant jeg gange enkelt ved å trykke som en galning. Mener det var et lignende spill som dette her for ikke lenge siden, men der var det flere rom som man skulle komme seg ut av, en pc og noen sånt. Noen som husker linken? finner det ikke igjen Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Term: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...eg+ut+av+rommet Lenke til kommentar
Term Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 thanx. akkurat den jeg tenkte på Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Tøft spill Ganske lett når jeg fant batteriet og metal pinnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå