caravelle Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har Mcgyver vært her har han vært ut får lenge siden .. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Mcgyver kan ikke stille opp mot en hel bråte med datanerder, han hadde vært eid med den hockeysveisen! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Edit* Endret 24. februar 2004 av Opus Lenke til kommentar
miCro Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg finner bare ringen som går i det høyere hullet på boksen, hvor er ring nr2? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Trykk mange ganger på gardinen, eller se i skålen ved stereoen Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Endelig!! Høhøhø, noen andre enn meg som blei LITT frustrerte, irriterte og sinte her? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Du må klikke tusen ganger på den j***vla sengen for å finne den staven, tror jeg har pådratt meg senebetennelse! LOL! Snakk om at du vet å utnytte deg kynisk av situasjoner. Det mangler bare at noen sier "Husk å telle, du må klikke akkurat 1000 ganger!" "Nå har jeg gjort det akkurat tusen ganger, det virket ikke" "Har du batteriet?" "Ja" "NEI! Du må ta batteriet ETTERPå at du har trykket 1000 ganger. Prøv igjen!" :D:=D=D Dette spillet var genialt, råbra Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har Mcgyver vært her har han vært ut får lenge siden .. MacGyver hadde prøvd å vri dørhåndtaket den andre veien også og oppdaget at døren ikke var låst idet hele tatt Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Smart feilsporing med CD coveret. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 ENDELIG!!!! MØKKA SPILL!!! Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 jeg har 3. Den tredje skal du bruke i safen. og hvor i SVARTE ###### er safen? Herregud.. sensurere ordet S4tan... LOL! hva er vitsen med å sensurere ###### ? Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Dette spillet passer ikke for de med dårlig tålmodighet/hjerte/temperament. Men det var befriende å klare det uten å ha knust tastatur og voldtatt musen Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg trykket hundre ganger på plussen jeg, men safen dukka ikke opp før dere sa ifra om den Det samme skjedde med meg! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Vel cluet er å holde pekeren over krysset, vente til filmen er ferdig, så trykke. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Svar til de som gir opp. Tøm de 2 skuffene på toppen. THIN RING - Skål. GOLD KEY - under pute- METAL PINNE - under madrass (klikk ved gul senge plate) KASETT - Under Gul kommode. SILVER KEY - Vindus kant. THICK RING - Klikk øverst på gul gardin. METAL CORD - Låst skuff. MAGIC BOX - Låst skuff. BATTERI - (Klikk nederst i hjørne ved den tomme veggen. Bygg sammen boksen og se film, hold musepeker over det lille krysset du ser mot slutten av filmen. Klikk 3/4 ganger så likk på firkanten på veggen. Klikk på safen, skriv inn koden av web siden du har på arket ditt. Så skrutrekkeren, bruk den på døren. Et voila Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Neiiiiiiiiiiiiiiiiii, ikke røp alt da. det er flere som skal få lov til å rive seg i håret her! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 METAL CORD - Låst skuff. Het ikke den power cord? =Plugges i stereoen. Nøkkel til safe - I CD trayen (forutsetter at man har klart å mokle i ledninga til anlegget). Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Ahhh. Elsker slike trykk og lett spill. Genialt lite spill, dog litt for enkelt. Kan forresten anbefale et ordentlig spill som heter The Black Mirror. Gøyal og vanskelig historie. The Black Mirror Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Ganske morro det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå