Gå til innhold

Spiser du snott?

pgdx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bajs er digg  :yes:

En kamerat av meg pisset og dreit i matboksen til en i klassen på GK mek. og satt den tilbake i skapet.

Fyren hentet ikke matboksen før 2 uker etterpå, da han åpnet den så å den kveilen av dritt og svømte rundt i piss. Føren ble så kvalm at han måtte løpe ut å spy. :D

Grunnen til denne episoden var at han matboks gutten hadde putta dritt i en tobakspakke og lagt pakka under en sekk, og da en fant pakka og skulle rulle røyk så fikk han dritt på fingrene...

Antar at du hadde elsket å vært i begge situasjonene.. :ermm:

Edit: skriveleif

Endret av Wabby
Lenke til kommentar

Nei, alle trekker faktisk ikke inn litt gørr når de er forkjølet.. Visse personer (vanligvis tenåringer o.l) infisert av "jeg vilvilvil bli tøffest i klassen" syndromet har en tendens til å "spytte" med nesa. Har de noe overflødig der, stenger de for det ene neseboret, og blåser hardt ut av det andre, med en liten snørr-"spytt-kule" fykende ut av neseboret som resultat. Sweet. Kan hende a disse er de eneste kjente homo sapiens som faktisk klarer seg fullstendig uten "neseeksrementer," men jeg er ikke helt sikker ennå, pga litt manglende fakta etterforskning.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

:laugh::green::laugh::green:

HAHAHA for en diskusjon

110%søppeldiskusjon ja hahaha

ontopic: det er jo ikke farlig detta her, skal visst være heller bra for kroppen dette.

men offentlig pilling av nese = disgusting :sick:

men det å spytte snottet ut nesen er veldig praktisk egentlig. spesielt på banen og sikkert i andre sporter er det veldig godt å få renset nesen :roll:

men øv deg før du begynner å gjøre det offentlig. Ellers vil du ende opp med at det henger en snørrklyse ut nesen din :p not good

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...