Wabby Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) bajs er digg En kamerat av meg pisset og dreit i matboksen til en i klassen på GK mek. og satt den tilbake i skapet. Fyren hentet ikke matboksen før 2 uker etterpå, da han åpnet den så å den kveilen av dritt og svømte rundt i piss. Føren ble så kvalm at han måtte løpe ut å spy. Grunnen til denne episoden var at han matboks gutten hadde putta dritt i en tobakspakke og lagt pakka under en sekk, og da en fant pakka og skulle rulle røyk så fikk han dritt på fingrene... Antar at du hadde elsket å vært i begge situasjonene.. Edit: skriveleif Endret 5. mars 2004 av Wabby Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jaskorpe: Jeg har navlelo, men kunne aldri tenkt meg og spise det.. Kan like godt bare tygge på genseren liksom Tror genseren smaker bedre Lenke til kommentar
felix2004 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Eh.. hva mener du med "spiser"? wtf tror du Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Eh.. hva mener du med "spiser"? wtf tror du Kunne hende det var snakk om å dra snottet ned i halsen uten å faktsik ta ut snottat fra nesen og putte det inn i munnen igjen Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Ja, det er visst blitt vist i denne tråden at så lenge kroppslegemer ikke går utenfor kroppen før det går inn i munnen er det greit... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 "intravinøs" snot er greit altså ? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Ja, ville mene det. Alle trekker vel inn litt gørr når de er forkjølet, så... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Nei, alle trekker faktisk ikke inn litt gørr når de er forkjølet.. Visse personer (vanligvis tenåringer o.l) infisert av "jeg vilvilvil bli tøffest i klassen" syndromet har en tendens til å "spytte" med nesa. Har de noe overflødig der, stenger de for det ene neseboret, og blåser hardt ut av det andre, med en liten snørr-"spytt-kule" fykende ut av neseboret som resultat. Sweet. Kan hende a disse er de eneste kjente homo sapiens som faktisk klarer seg fullstendig uten "neseeksrementer," men jeg er ikke helt sikker ennå, pga litt manglende fakta etterforskning. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Det du påpeker, nvoetfiv, er også kjent fra fotballens verden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Sorry at jeg bumper men måtte bare vise dere dette: http://www.dagbladet.no/dinside/2004/03/26/394439.html Lenke til kommentar
bitte Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 HAHAHA for en diskusjon 110%søppeldiskusjon ja hahaha ontopic: det er jo ikke farlig detta her, skal visst være heller bra for kroppen dette. men offentlig pilling av nese = disgusting men det å spytte snottet ut nesen er veldig praktisk egentlig. spesielt på banen og sikkert i andre sporter er det veldig godt å få renset nesen men øv deg før du begynner å gjøre det offentlig. Ellers vil du ende opp med at det henger en snørrklyse ut nesen din not good Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 De tok det faktisk opp i dag i Are og Odin, og der hadde de et referat fra en tysk lege som mente det var veldig sunt å spise det. Han sa at man bygget opp sitt eget immunforsvar og at man ble mindre syk hvis man spiste det regelmessig. for tyske leger! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Toolshed: ÆSJ. slutt. Edit: lurer på hvorfor han ene har så stygge tenner... Endret 30. mars 2004 av cecolon Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Toolshed: ÆSJ. slutt. HAr du aldri "snufset" inn litt snørr når du har vært forkjølet? Igjen... Hva er ekkelt? Å få det i munnen, i magen, eller først utenfor kroppen, deretter inn igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå