Suppelars2k Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Alle har vel smakt en gang... Har du? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Alle har vel smakt en gang... Har du? Jeg tror folk er litt mer interessert i ditt svar på det spørsmålet. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Alle har vel smakt en gang... Har du? Veldig lenge siden hvertfall..er ikke helt sikker..tror jeg gjorde det i barnehagen... Endret 3. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
jaskorpe Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Kva med navlelo? nokon som har det? Er vel ikkje alle som har det men det er ein vidunderlig ting. Endret 3. mars 2004 av jaskorpe Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Navelen? Øret smaker honnig, NEIDA. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Alle har vel smakt en gang... Har du? Veldig lenge siden hvertfall..er ikke helt sikker..tror jeg gjorde det i barnehagen... Du smakte sperm i barnehagen? Lenke til kommentar
jaskorpe Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Barnehageonklar er skumle ja Men det bringer oss over på eit anna tema. Kva tid fikk du sperm? Tvilar på at det var i barnehagen EDIT: "du" som i kven som helst som les posten Endret 3. mars 2004 av jaskorpe Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Alle har vel smakt en gang... Har du? Veldig lenge siden hvertfall..er ikke helt sikker..tror jeg gjorde det i barnehagen... Du smakte sperm i barnehagen? Seff... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hvem sin sperm da, Nikkor? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 1. Nei. spiser ikke snott, har aldri gjort det. 2. Ja. Det er utrolig ekkelt, og jeg kan ikke fatte og begripe at et menneske vil gjøre noe slikt. For meg blir det som å spise sin egen bæsj. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 kan ikke denne tråden bare dø? den er kun ekkel. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hvem sin sperm da, Nikkor? Det var en spøk Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 kan ikke denne tråden bare dø? den er kun ekkel. Hvorfor i all verden leser du den? Synes også luften har gått ut av den, da. Men la nå folka få holde på. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hvem sin sperm da, Nikkor? Det var en spøk riiight! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Tror Nikkor har en mørk hemmelighet kanskje vi skal holde oss unna... Så vidt jeg vet så er det bare barnehageonkler som hadde sperm på den tiden. Men man vet jo aldri.. kanskje det lå rundt dassen og noen skulle sjekke åssen det smakte Edit: skriveleif Endret 3. mars 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 For en post! Sånn går det når du leser den. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jaskorpe: Jeg har navlelo, men kunne aldri tenkt meg og spise det.. Kan like godt bare tygge på genseren liksom Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg begynnte å få navlelo nå like etter nyttår, ******, hvorfor får jeg navlelo? Aldri fått det før! navlelo suxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå