Gå til innhold

Spiser du snott?

pgdx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
forskjellen mellom snott og tiss og bæsj er at snått smaker gått ( har ikke noen referanse, men regner med at det er sånn : - ).

det er også noe med at immunforsvaret bygger seg opp til å beskytte seg mot bakterier hvis de blir utsatt for dem. jeg må ærlig innrømme at jeg antagelig har den dårligste hygienen på forumet, men jeg har ikke vært syk mere en 1 dag siste 2-3 årene ( det var etter et 5 dagers lan party : - )

Micromus, jeg har ett bilde av når du spiser snott.

Lenke til kommentar

Alt det går ann å diskutere :p

men likevell... snott skal ut av nasen, og om en fjerner det manuelt ved å pille seg i nasen kan vell ikke det skade? Om man piller seg i nasen forhindrer man at det kommer ut av seg selv senere, som når man sover eller liknende?

EDIT: desseuten tror jeg fordøyelsesystemet, samt imunforsvaret glatt tåler saltene som snotten består av, samt avfallstoffene som er i snotten uten problem, så ja det er ikke dumt å spise snott, men om det er etisk riktig på andre måter er noe annet?

Endret av DCreator
Lenke til kommentar
Einaste grunnen til at det å spise snott er ekkelt er fordi du har blitt fortalt det i oppveksten. Sosialiseringsprossessen har skylda.

Så du sier at vi hadde drikki pisset vårt og spist basjen om vi ikke hadde blit fortalt at vi ikke skulle gjort det?

I mange kulturar er det heilt vanleg å drikke sin egen urin, men då må ein være vegetarianar. Ei fin effekt av det inntaket er at det er rekna som verdas beste middel for å bli vakker. Berre spørr doktoren din neste gang du er inne til kontroll. Og ja. Grunnen til at tiss og bæsj luktar ekkelt er i stor grad sosialiseringsprosessen, sjølv om ein ikkje kan sjå bort frå at det også er genetisk "skjold" mot farer. Så om ingen hadde sagt noko er det faktisk ein reell sjangse for at vi hadde spist det

Lenke til kommentar
Alt det går ann å diskutere :p

men likevell... snott skal ut av nasen, og om en fjerner det manuelt ved å pille seg i nasen kan vell ikke det skade? Om man piller seg i nasen forhindrer man at det kommer ut av seg selv senere, som når man sover eller liknende?

EDIT: desseuten tror jeg fordøyelsesystemet, samt imunforsvaret glatt tåler saltene som snotten består av, samt avfallstoffene som er i snotten uten problem, så ja det er ikke dumt å spise snott, men om det er etisk riktig på andre måter er noe annet?

Ja, for hva ville vel vært værre en at snotten kom ut når du sov? :roll:

Lenke til kommentar

QUOTE (DCreator @ 03/03/2004 : 03:40)

Alt det går ann å diskutere

Ja, for hva ville vel vært værre en at snotten kom ut når du sov?

Nemlig, så derfor er det viktig og pille seg godt og grundig før man legger seg! Og hvis man ikke har noen plass å kvitte seg med snotten, så må man jo spise den? det blir ihvertfall ekkelt å smøre snotten langs sengekanten til eksempel...

Lenke til kommentar
Æsj. Snott er så vidt jeg vet bakteriekulturer, og uansett hvorfor det er ekkelt, er det ekkelt. Jeg tror de fleste kulturer er enige om at å spise sine egne avfallstoffer er ekkelt. :sick:

Snor er slim frå slimhinnene. Har det alltid, men når ein blir sjuk får ein meir.

Lenke til kommentar
Einaste grunnen til at det å spise snott er ekkelt er fordi du har blitt fortalt det i oppveksten. Sosialiseringsprossessen har skylda.

Så du sier at vi hadde drikki pisset vårt og spist basjen om vi ikke hadde blit fortalt at vi ikke skulle gjort det?

Vel... Piss og dritt lukter, vil ikke si at det var den beste sammenligningen.

Lukter det dritt av nesa di ? :ermm:

En annen ting... Måtte du bli fortalt at du ikke måtte drikk piss og spisre dritt ? Trudde slikt var rimlig åpenlyst jeg...

Urin luktar faktisk godt. Og vil dra fram eit fantastisk fenomen. Om ein spiser mykje Smacks Honey Corn og deretter går på do for å tisse, kjenn lukta. Mmmmmmhhhhhh! Nydelig, MEN likevel ekkelt. Noko er gale. Det luktar Smacks Honey Corn, men du tenker at noko er gale likevel, og det er ein fantastisk opplevelse. Du oppnår samme effekta med penicilin.

Lenke til kommentar

En annen ting... Måtte du bli fortalt at du ikke måtte drikk piss og spisre dritt ? Trudde slikt var rimlig åpenlyst jeg...

Urin luktar faktisk godt. Og vil dra fram eit fantastisk fenomen. Om ein spiser mykje Smacks Honey Corn og deretter går på do for å tisse, kjenn lukta. Mmmmmmhhhhhh! Nydelig, MEN likevel ekkelt. Noko er gale. Det luktar Smacks Honey Corn, men du tenker at noko er gale likevel, og det er ein fantastisk opplevelse. Du oppnår samme effekta med penicilin.

Ja, det er vell og merke... urinen speiler hva du har spist i det siste. Jeg har hørt at hvis du spiser mye kunstig blåfarge(den kreftfremkallende) så får du blå urin... Har aldri prøvd, men høres kult ut :):D

Lenke til kommentar

Ein annan fin ting er jo svette. Er det nokon som likar si eiga svettelukt? Personlig syns eg den er heilt ok, men vil som regel kvitte meg med den snarast. Eit anna alternativ er å spise eit par fedd med kvitlauk, svettelukta ein får då varer i over ei uke, og den er rett og slett nydelig

Vil også høyre om nokon har spist sin eigen sperm. Alle har vel ein eller annan gong tenkt "hmm. har litt lyst, smakar nok godt"

Lenke til kommentar
Ein annan fin ting er jo svette. Er det nokon som likar si eiga svettelukt? Personlig syns eg den er heilt ok, men vil som regel kvitte meg med den snarast. Eit anna alternativ er å spise eit par fedd med kvitlauk, svettelukta ein får då varer i over ei uke, og den er rett og slett nydelig

Vil også høyre om nokon har spist sin eigen sperm. Alle har vel ein eller annan gong tenkt "hmm. har litt lyst, smakar nok godt"

sin egen sperm... hmm, frister ikke så... men jeg tror ikke den smaker så mye spesielt da den kun består av proteiner og liknende(ikke så mange smakfulle salter :dontgetit: ) Noe annet som jeg tror er kult er at sperm blir stiv på samme måte som egg når den kokes :thumbup: ? vet ikke og har aldri prøvd, kommer sikkert heller ikke til å gjøre det... :p

Lenke til kommentar

okey kid... listen up!

Drikk deg drita, legg deg stupfull uten å ha pissa... du vokner opp dagen etterpå pissetrengt å jævli' og pisser gjennomført gult!!! Det pisset lukter ikke mye bra. skarp og jævli'.

Men om du har urnin fetish ... go ahead! :ermm:

Lenke til kommentar

sin egen sperm... hmm, frister ikke så... men jeg tror ikke den smaker så mye spesielt da den kun består av proteiner og liknende(ikke så mange smakfulle salter :dontgetit: )

Hvis du tror den ikke smaker noe, tror du feil. Blææærgh. :no:

Lenke til kommentar

sin egen sperm... hmm, frister ikke så... men jeg tror ikke den smaker så mye spesielt da den kun består av proteiner og liknende(ikke så mange smakfulle salter :dontgetit: )

Hvis du tror den ikke smaker noe, tror du feil. Blææærgh. :no:

jasså har du smakt?

EDIT: kanskje hvis du har en grusom kjønnsykdom så får du smak? sikkert ekkel smak da.. :p

Endret av DCreator
Lenke til kommentar

sin egen sperm... hmm, frister ikke så... men jeg tror ikke den smaker så mye spesielt da den kun består av proteiner og liknende(ikke så mange smakfulle salter :dontgetit: ) Noe annet som jeg tror er kult er at sperm blir stiv på samme måte som egg når den kokes :thumbup: ? vet ikke og har aldri prøvd, kommer sikkert heller ikke til å gjøre det... :p

Leste noe om at vis man spiser aprikos, smaker spermen bedre :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...