stoffix Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hehe.. ja hygiene guide.. kunne nokk ha hatt bedre hygiene selv, hvis jeg bare ikek var så lat... dusjer ca. 1-2 ganger i uka bare.. men jeg synes det er nokk.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Så du sier at vi hadde drikki pisset vårt og spist basjen om vi ikke hadde blit fortalt at vi ikke skulle gjort det? Du er klar over at dette faktisk kan gjøre deg veldig syk? Man er bittelitt mer tolerant ovenfor egen avføring, men andres avføring kan man faktisk bli dødssyk av... Teit argument i det hele tatt eidt; gah, jeg sank ned til et nivå hvor jeg faktisk svarte i en sånn tråd... Endret 27. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Snott er godt, dusjing er da vel ikke så farlig. Jeg dusjer 2 ganger i måneden, det er mer enn nok. Greit, folk sitter og ser rart på meg, men screw dem da. it's mylife and i shower if i want to. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Snott er godt, dusjing er da vel ikke så farlig. Jeg dusjer 2 ganger i måneden, det er mer enn nok. Greit, folk sitter og ser rart på meg, men screw dem da. it's mylife and i shower if i want to. Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Snott er godt, dusjing er da vel ikke så farlig. Jeg dusjer 2 ganger i måneden, det er mer enn nok. Greit, folk sitter og ser rart på meg, men screw dem da. it's mylife and i shower if i want to. skal vi kose? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hmm.. to ganger i måneden.. går du på skole? Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 ja, jeg går på videregående, men på hvilken måte er det relevant? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Jeg har et slikt must at jeg må dusje hver dag, og gjerne tre ganger i helgene (kommer ann på om jeg skal på byen, da dusjer jeg gjerne to ganger på en dag) Ingen spiser vel bukk ???? Du må dusje da mann, er ikke kult å lukte som en utedo ass... Endret 27. februar 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg spiser ikke kroppsavfall. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg spiser ikke kroppsavfall. Ikke mange spiser bæsj, så har du jo de "skiddne" Scat-movies... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg dusjer 2 ganger i måneden.. var ikke det litt vel ofte?.. siste lørdag før julaften er dusjedag. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) og der sank seriøsiteten enda ett hakk... Endret 28. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg spiser ikke kroppsavfall. Hva hvis du er litt forkjølet og har litt mye gørr i nesen? Du tar et drag, og en god del snørr kommer inn i munnen. Du trenger ikke diskutere det engang. Men da er det vel ikke kroppsavfall? Fordi det ikke har vært utenfor kroppen? Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Ok, jeg prøvde noe igår som jeg fikk anbefalt av en på mirc, det var sykt men godt. Du spiser kjøtt, helst biffkjøtt, du blander det med eggeplommer, løk og lakserende middler. For å slippe å vente så lenge så drikker du MYE laksernde, gjerne en hel flaske. Du går så på dass og, ja dere vet hva man gjør på do. Sørg for å sett en tallerken under (_._), la ikke en smulle gå til spille. Legg godsakene i kjøleskapet og la det kjøle seg ned, ta den ut etter en halvtime og legg det i en panne. Stek den på sterk varme, og ta gjerne på litt ost og pepper, legg så godsakene ned i et pitabrød og bon appetit. Dere tenker vel 'ÆSJ' nå, men det var faktisk veldig godt, og jeg hører at det hjelper mot rynker. Dette er noe alle burde prøve, det er faktisk ikke så ille som det høres ut. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Ok, jeg prøvde noe igår som jeg fikk anbefalt av en på mirc, det var sykt men godt. Du spiser kjøtt, helst biffkjøtt, du blander det med eggeplommer, løk og lakserende middler. For å slippe å vente så lenge så drikker du MYE laksernde, gjerne en hel flaske. Du går så på dass og, ja dere vet hva man gjør på do. Sørg for å sett en tallerken under (_._), la ikke en smulle gå til spille. Legg godsakene i kjøleskapet og la det kjøle seg ned, ta den ut etter en halvtime og legg det i en panne. Stek den på sterk varme, og ta gjerne på litt ost og pepper, legg så godsakene ned i et pitabrød og bon appetit. Dere tenker vel 'ÆSJ' nå, men det var faktisk veldig godt, og jeg hører at det hjelper mot rynker. Dette er noe alle burde prøve, det er faktisk ikke så ille som det høres ut. er du morsom eller? Aner du hva du får i deg av skadelig bakteriekultur? Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg tror jeg står over den siste oppskriften... Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Ok, jeg prøvde noe igår som jeg fikk anbefalt av en på mirc, det var sykt men godt. Du spiser kjøtt, helst biffkjøtt, du blander det med eggeplommer, løk og lakserende middler. For å slippe å vente så lenge så drikker du MYE laksernde, gjerne en hel flaske. Du går så på dass og, ja dere vet hva man gjør på do. Sørg for å sett en tallerken under (_._), la ikke en smulle gå til spille. Legg godsakene i kjøleskapet og la det kjøle seg ned, ta den ut etter en halvtime og legg det i en panne. Stek den på sterk varme, og ta gjerne på litt ost og pepper, legg så godsakene ned i et pitabrød og bon appetit. Dere tenker vel 'ÆSJ' nå, men det var faktisk veldig godt, og jeg hører at det hjelper mot rynker. Dette er noe alle burde prøve, det er faktisk ikke så ille som det høres ut. er du morsom eller? Aner du hva du får i deg av skadelig bakteriekultur? Enden? han jeg snakket med på mirc har peiling, han er lege, han sa det hvertfall. Han sa at så lenge du steker det så går det greit, det er jo det samme som at når man koker vann det har vært dritt i så går det an å drikke, det samme gjelder ja du vet hva. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 DomoArigatou: Det er fantastisk hva fantasien kan trøkke fram sent på en lørdagskveld. Oppskriften din hørtes aldeles fortryllende ut! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Post i humor? Nei, vent. Det var ikke morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå