Gå til innhold

Spiser du snott?

pgdx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, han kom inn fordi han søkte særskilt ... det verste er at det er bare meg og 2 andre som ser det han driver med,så de andre tar han i hendene osv...blææærgh

Hvorfor søkte han særskilt da? Han må jo være retard.

Btw, husker det var en i førsteklasse (som het Knut), som snørra og spytta og ulpa oppover veggen (ja, han var litt CP), så var det en ****** som lente huet sitt inntil der. Bare minte meg på det.

Lenke til kommentar
Jeg piller meg i nesa og spiser det oftere enn jeg knekker fingrene mine.. Og jeg knekker passe ofte.  Det som er det kule er at det er så store muligheter for variasjon! Iblant er de grønn-aktige, iblant brune, ofte litt gule og iblant helt svarte.. Når de i tillegg kommer levert som både myke squishy klumper, eller knallharde mini-popcorn, eller til og med en liten blanding av disse to formene, ja, da er det åpning for mange spennende kombinasjoner!!  Nesa er ****** meg undervurdert!

Æ S J

?

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Einaste grunnen til at det å spise snott er ekkelt er fordi du har blitt fortalt det i oppveksten. Sosialiseringsprossessen har skylda.

Så du sier at vi hadde drikki pisset vårt og spist basjen om vi ikke hadde blit fortalt at vi ikke skulle gjort det?

Vel... Piss og dritt lukter, vil ikke si at det var den beste sammenligningen.

Lukter det dritt av nesa di ? :ermm:

En annen ting... Måtte du bli fortalt at du ikke måtte drikk piss og spisre dritt ? Trudde slikt var rimlig åpenlyst jeg...

Lenke til kommentar
Einaste grunnen til at det å spise snott er ekkelt er fordi du har blitt fortalt det i oppveksten. Sosialiseringsprossessen har skylda.

Så du sier at vi hadde drikki pisset vårt og spist basjen om vi ikke hadde blit fortalt at vi ikke skulle gjort det?

Vel... Piss og dritt lukter, vil ikke si at det var den beste sammenligningen.

Lukter det dritt av nesa di ? :ermm:

En annen ting... Måtte du bli fortalt at du ikke måtte drikk piss og spisre dritt ? Trudde slikt var rimlig åpenlyst jeg...

Vel, men likevel så finnes de menneskene som faktisk gjør det.

Ikke bra, ikke bra. :no:

Lenke til kommentar

Å sammenligne snott/snørr med mat, er vel litt drøyt. Det er jo ingen som piller nese fordi de er sulten.

Derimot vil jeg spørre alle som blir så kvalm:

Hva er den kvalmende prosessen? Å stikke fingeren inn i nesen? Å dra noe ut fra nesen, eller å stikke det du har tatt ut av nesen inn i munnen?

Er det greit å pille nese hvis du ikke spiser det?

Lenke til kommentar

Når du er forkjøla, sitter inne, så kjenner du at det renner litt i nesa.

Tar det totalt motsatte av et nys, og drar det oppe i nesa igjen.

Hvor havner det?

Jo nettopp, i munnen.

Når du sitter inne, hvor skal du gjøre av den da?

Jo nettopp, du svelger hele driten.

Det er og veldig kvalmt å spytte seg selv i hånda, og slikke det opp igjen etterpå.

Men når du svelger det uten at det har vært utenfor munn, så gjør det ingenting?

Du ble sjarmert av mine fantastisk kunnskaper? :p

Lenke til kommentar

snott er vel svensk for snørr?

snot er iallefall engelsk for snørr.

Men snørr smaker ikke vondt.

Det har en behagelig salt smak, og konsistensen er litt ubeskrivelig, litt klissete.

grei smak, spiser heller snørr enn surt godteri! :p

Lenke til kommentar
Jo nettopp, i munnen.

Når du sitter inne, hvor skal du gjøre av den da?

Jo nettopp, du svelger hele driten.

Det er og veldig kvalmt å spytte seg selv i hånda, og slikke det opp igjen etterpå.

Men når du svelger det uten at det har vært utenfor munn, så gjør det ingenting?

Du ble sjarmert av mine fantastisk kunnskaper? :p

Ja, det er en fryktelig dobbeltmoral i dagens samfunn!!!! :laugh:

Lenke til kommentar

forskjellen mellom snott og tiss og bæsj er at snått smaker gått ( har ikke noen referanse, men regner med at det er sånn : - ).

det er også noe med at immunforsvaret bygger seg opp til å beskytte seg mot bakterier hvis de blir utsatt for dem. jeg må ærlig innrømme at jeg antagelig har den dårligste hygienen på forumet, men jeg har ikke vært syk mere en 1 dag siste 2-3 årene ( det var etter et 5 dagers lan party : - )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...