sim Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Men er det ikke slik at de som peller seg ofte i nesen får en høyere produkjson av snørr? Etter ett par år trenger dem kanskje ikke nistepakke med på skolen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hva er egentlig poenget? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Vemmelige folk Én ting er at dere i det hele tatt gjør det, men tenker dere ikke på hva folk synes? Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 snørr er ikke så gale.. men det å gjøre det offentlig er bare ekkelt.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Å spise snørr er jo jævlig ekkelt... Kjente en som gjorde det, holdt på å kaste opp når jeg så det! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Einaste grunnen til at det å spise snott er ekkelt er fordi du har blitt fortalt det i oppveksten. Sosialiseringsprossessen har skylda. Så du sier at vi hadde drikki pisset vårt og spist basjen om vi ikke hadde blit fortalt at vi ikke skulle gjort det? Jeg plaier og plukke ut klumpanne med fingern for så å sammle de på et papir jeg pælmer i do. Etter det så vasker jeg henda. Vanskelig å få de ut med å stappe papir oppi der eller bare å blåse, med mindre det bare er rennande snørr da. Noen sa noe om negler. Jeg hovedsakelig river dem når de blir for lange. Om jeg ikke klarer å få no tak så biter jeg et lite rift jeg kan dra videre på. Gidder ikke gå å klippe dem. Lit riski egentlig, dro av halve neielen på lille toa en gang, det var lite godt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hmm, det smaker jo ikke så ille Men er det ikke slik at de som peller seg ofte i nesen får en høyere produkjson av snørr? ÆSJ!? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Noen ganger når jeg er forskjøla og snørrete så har det hent at jeg har måtte dratt snørra forde jeg ikke har noe å snyte meg i tilgjengelig. Da er det noen ganger at jeg har derat det for mye og fåt det helt ned i magan, det er sykelig ekkelt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Snott er EKKELT, men la dem som liker det få kose seg i fred. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 snott? hvilket merkelig ord. rakke meg til snørr eller bøbb! Hehe, synes bøbb var et artig ord. Snott er vel mest Stavanger-uttrykk. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har aldri hørt snott eller bøbb før jeg. Har altid kalt det buser, eller busemenn. Eller bare snørr. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) -feilpost- Endret 24. februar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Men er det ikke slik at de som peller seg ofte i nesen får en høyere produkjson av snørr? Etter ett par år trenger dem kanskje ikke nistepakke med på skolen. j*vli bra Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 De som spiser snørr i en alder over 5 år sliter...min mening ihvertfall. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Nei huff, snør har aldri fristet meg framfor normal mat. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Nei huff, snør har aldri fristet meg framfor normal mat. Men hvis du mot formodning skulle gå tom for mat... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Nei huff, snør har aldri fristet meg framfor normal mat. Men hvis du mot formodning skulle gå tom for mat... ja da går jeg til butikken og kjøper meg en stor saftig big one peperoni. alt annet enn SNØRR. nei ikke noen snørrspisere her Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hmm, det smaker jo ikke så ille Spøk? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg piller meg i nesa og spiser det oftere enn jeg knekker fingrene mine.. Og jeg knekker passe ofte. Det som er det kule er at det er så store muligheter for variasjon! Iblant er de grønn-aktige, iblant brune, ofte litt gule og iblant helt svarte.. Når de i tillegg kommer levert som både myke squishy klumper, eller knallharde mini-popcorn, eller til og med en liten blanding av disse to formene, ja, da er det åpning for mange spennende kombinasjoner!! Nesa er ****** meg undervurdert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå