Gå til innhold

Spiser du snott?

pgdx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Einaste grunnen til at det å spise snott er ekkelt er fordi du har blitt fortalt det i oppveksten. Sosialiseringsprossessen har skylda.

Så du sier at vi hadde drikki pisset vårt og spist basjen om vi ikke hadde blit fortalt at vi ikke skulle gjort det?

Jeg plaier og plukke ut klumpanne med fingern for så å sammle de på et papir jeg pælmer i do. Etter det så vasker jeg henda. Vanskelig å få de ut med å stappe papir oppi der eller bare å blåse, med mindre det bare er rennande snørr da.

Noen sa noe om negler. Jeg hovedsakelig river dem når de blir for lange. Om jeg ikke klarer å få no tak så biter jeg et lite rift jeg kan dra videre på. Gidder ikke gå å klippe dem. Lit riski egentlig, dro av halve neielen på lille toa en gang, det var lite godt.

Lenke til kommentar

Noen ganger når jeg er forskjøla og snørrete så har det hent at jeg har måtte dratt snørra forde jeg ikke har noe å snyte meg i tilgjengelig. Da er det noen ganger at jeg har derat det for mye og fåt det helt ned i magan, det er sykelig ekkelt. :sick:

Lenke til kommentar

Jeg piller meg i nesa og spiser det oftere enn jeg knekker fingrene mine.. Og jeg knekker passe ofte. Det som er det kule er at det er så store muligheter for variasjon! Iblant er de grønn-aktige, iblant brune, ofte litt gule og iblant helt svarte.. Når de i tillegg kommer levert som både myke squishy klumper, eller knallharde mini-popcorn, eller til og med en liten blanding av disse to formene, ja, da er det åpning for mange spennende kombinasjoner!! Nesa er ****** meg undervurdert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...