pgdx Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hadde en diskusjon om snott... Der var det en som var helt fra seg fordi han hadde sett en person spise snott, men jeg synes ikke det er så gale. Hva synes dere? Skulle ønske vi fikk en anonym poll her, slik at vi fikk se hvor mange som spiser det eller synes det er grusomt.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Eh.. hva mener du med "spiser"? Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Der var det en som var helt fra seg fordi han hadde sett en person spise snott, Tja, helt fra meg var jeg da ikke. Jeg sier bare at en person på 19 år ikke skal spise snott i all offentlighet, altså, midt i klasserommet mens han f. eks. snakker med læreren. Spising av snott er Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Eh.. hva mener du med "spiser"? Piller seg i nesen, stikker fingen i munnen, tygger og svelger. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Eh.. hva mener du med "spiser"? Piller seg i nesen, stikker fingen i munnen, tygger og svelger. Ikke alltid nødvendig å tygge, da... De er jo ikke gigantiske de derre klumpene! Lenke til kommentar
jaskorpe Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Einaste grunnen til at det å spise snott er ekkelt er fordi du har blitt fortalt det i oppveksten. Sosialiseringsprossessen har skylda. Det vestlige venleiksidealet har blitt redusert til eit simulacra av vår opprinelige og det formidlar forkastelige holdningar og gir ofte mindreverdskompleks. JA til hår under jentearmar! EDIT: spis ikkje snott sjølv Endret 23. februar 2004 av jaskorpe Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Æsj. Snott er så vidt jeg vet bakteriekulturer, og uansett hvorfor det er ekkelt, er det ekkelt. Jeg tror de fleste kulturer er enige om at å spise sine egne avfallstoffer er ekkelt. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det er ikke noe galt med bakterier. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Det er ikke noe galt med bakterier. Nei, det er faktisk veldig nødvendig med bakterier, og det viser seg nå at flere og flere personer blir syke pga mangel på den bakteriefloraen vi egentlig burde fått i oss, men som som vi ikke får fordi alt er så sterilt rundt oss... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Vel, det er jo ikke så vanlig å spise ting som kommer fra en selv uansett. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 La meg tilføye: ÆSJ. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Vel, det er jo ikke så vanlig å spise ting som kommer fra en selv uansett. Ikke så vanlig, nei, men som jaskorpe sa, så er det vel en grunn til det... Og ang. ja"skorpe", spiser ingen skorpe på gamle sår? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Æsj Toolshed... det finnes vel "gode" og "onde" bakterier, og jeg er ganske sikker på at de fra nesen skal ikke inn i kroppen igjen. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Vel... For å sette det på spissen så trur jeg det faktisk er mer bakterier og dritt å bite negler. Kansje det visuelle ikke er så gæærnt men tenker man på bakerier og dritt så *spy*. Anyway, har noen snot-fetish så skal de få lov å ha det. Jeg spiser værken negler eller snot. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 snott? hvilket merkelig ord. rakke meg til snørr eller bøbb! Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Æsj. Snott er så vidt jeg vet bakteriekulturer, og uansett hvorfor det er ekkelt, er det ekkelt. Jeg tror de fleste kulturer er enige om at å spise sine egne avfallstoffer er ekkelt. Snott har vel den funksjonen at den smører neseborene, og gjør at det ikke legger seg all mulig drit der inne. Når det gjelder bakterier, mener jeg å ha lest i et vitenskapsblad, er munnen det stedet på/i et menneske med flest bakterier. Noe å tenke på når man kysser... Ikke at jeg er en snott-spiser. Edit: sleif Endret 24. februar 2004 av LordTimmy Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 snott De to smilyene synes jeg beskriver veldig godt hva jeg synes om snott spising Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Dei forskjellige permanente inngangane til kroppen er godt forsvart. Med permanente inngangar meiner eg nasa, øyregongane, munnen, urinvegane, og augeholene. Snørr og øyrevoks er forsvaret i nasa og øyra. I tillegg fungerar tårer som forsvar i augeholene , pluss at tårene konstant fuktar augeeplet.Desse stoffa inneheld enzym som vert kalla lysozym. Desse bryt ned bakterien sin cellevegg. Alt dette, i tillegg til huda, utgjer kroppen sitt ytre forsvar. Du spiser opp ditt egent forsvar Lenke til kommentar
RIP Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hmm, det smaker jo ikke så ille Men er det ikke slik at de som peller seg ofte i nesen får en høyere produkjson av snørr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå